Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg er snart 30, men jeg lurer fortsatt på om jenter har hår på mer enn musa.... Jeg sliter med barbering som blir irritert helt bak til analhullet... tåler ikke barbering tydeligis. Mn spørsmålet er har alle damer hår helt bak til og med rumpesprekken??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Noen har, noen har ikke. Mange har dun, og slippe runna med å ikke barbere det. Noen har hår som strekker seg til oversiden av rumpehullet også.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Jeg har det ikke, men vet om mange som er rikelig for å si det sånn;-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 ja, så ille er det ikke at det er så utbredt utover rumpesprekken, men det irriterer så... kanskje fordi jeg reagerer så på barbering at jeg får store nupper/"kviser" i hele bikiniområdet og bak... vondt... Så det er ikke normalt!!?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Huff, jeg har det...baberber det bort med jevne mellomrom. Bare dumt egentlig, for da blir jo bare lenger og lenger, så får jo aldri slutta med barberinga...og det klør noe inni granskauen når det vokser ut igjen...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Alle har hår nedentil, men noen har lite og noen har mye. JEg har litt dun og velger å ikke barbere meg for da blir det jo så klart meg og de blir hardere og mørkere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå