Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Nei, hva var det som var som speisielt med han? Bortsett fra evig jokking til musikk
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Han var skikkelig tøff! Stemte nesten på moldova på grunn av han, og jeg stemmer aldri på noen jeg. Var det ikke det året Rybak vant?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Klart jeg husker han. Det er jo min far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå