Gå til innhold

Gruer meg så til å fly...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og fly i morgen, og i hele dag har jeg gått med en klump i brystet, urolig mage, kvalme, uro osv. Dette blir verre og verre for hver gang. Jeg kommer til å melde meg på et flyskrekkurs, men det hjelper meg jo ikke før morgendagen.

Jeg har en legetime i morgen, og vurderer å spørre om noe som kunne roe meg litt ned, men jeg vil ikke bli sløv og trøtt. Finnes det noe sånt? Jeg hr aldri tatt noe av det slaget i hele mitt liv,. Har alltid bare bitt tenna sammen og gått på rein vilje, men nå kjenner jeg at jeg nesten ikke orker å presse meg gjennom dette. Dessuten så tar denne idiotiske skrekken fra meg hele gleden ved turen. Nå er jeg egentlig bare klar for å avlyse hele greia :-(

Hva kan hjelpe, og hvordan føler man seg når man har tatt noe beroligende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du redd for da? Det er farligere å kjøre bil....

Valium er vel den vanlige greia..... Alkohol kan hjelpe deg, om du har mulighet til det.

Beroligende gjør en oftest litt trett, og kanskje gjør at en sovner.

Skrevet

Jeg vet at det er mye farligere å kjøre bil og alt det der, så dette handler ikke om fornuft.

Alkohol er muligens et alternativ, men jeg hater å føle meg beruset, selv brisen, så da må det bli med et glass vin, og det er kanskje ikke nok?

HI

Skrevet

Hei :) Jeg har selv flyskrekk, men hver gang jeg skal ut å fly, så har jeg en tanke som beroliger meg. Jeg har tilbrakt mange timer på flyplasser fordi jeg har ventet på folk som kommer hjem fra ferie, og/eller jeg har kjørt dem til flyplassen før ferie. Og ikke minst når jeg er ute å reiser selv. Når man er på flyplasser, så ser man jo hvor mange avganger/ankomster det er. Det er MANGE på kort tid. Og hvor mange flyulykker hører man om?

Det er snakk om tusenvis av avganger/ankomster pr døgn i denne verden, så sjansen for at det skal skje noe, er så liten at den er mindre enn å vinne 7 rette i lotto.

Jeg håper tanken beroliger deg litt, og ønsker deg god reise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...