Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Kan dere fortelle om symptomene? Jeg har lest litt og tror jeg har dette..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Har bare hatt utbrudd en gang, men jeg begynte vel med litt flassing, røde partier og kløe. Hadde det i ansiktet:(( Etterhvert var vel flassingen verst:(
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 jeg har fått kløe og flass i hodebunnen. noe jeg ikke har slitt med før. og på sidene av nesen,og øyenbrynene har jeg hatt lenge uten å forstått hva det var.hi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Da kan det jo godt være det du har!:/ Husker godt at jeg flasset rundt øyebrynene ja:( Og på siden av nesen. Men det var vel øyebrynene det startet rundt:( Jeg fikk kortisonsalve av legen, og ble helt fin igjen. Var hos hudlege, og han hadde det selv så jeg fikk god hjelp;)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 øyenbrynene mine har aldri flasset,men vært røde. men på sidene av nesen har jeg flasset. Og nå nettopp fikk jeg det i hodebunnen. vil det utvikle seg mer og mer? eller er det bare fordi jeg er trøtt og stresser mye for tiden?hi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Vet ikke:/ Hadde det jo i ansiktet, og da ville jeg jo gjerne bli bra;) Jeg trodde også først det var stress, var slutt med typen, eksamen etc. Men det var ikke det nei:/ Ta deg like gjerne en tur til fastlegen, så kan du ev få noe som hjelper:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Ja,kanskje jeg skal ta meg en tur til en hudlege. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå