Gå til innhold

Noen som har seboreisk eksem her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle om symptomene? Jeg har lest litt og tror jeg har dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt utbrudd en gang, men jeg begynte vel med litt flassing, røde partier og kløe. Hadde det i ansiktet:(( Etterhvert var vel flassingen verst:(

Skrevet

jeg har fått kløe og flass i hodebunnen. noe jeg ikke har slitt med før. og på sidene av nesen,og øyenbrynene har jeg hatt lenge uten å forstått hva det var.hi

Skrevet

Da kan det jo godt være det du har!:/ Husker godt at jeg flasset rundt øyebrynene ja:( Og på siden av nesen. Men det var vel øyebrynene det startet rundt:( Jeg fikk kortisonsalve av legen, og ble helt fin igjen. Var hos hudlege, og han hadde det selv så jeg fikk god hjelp;)

Skrevet

øyenbrynene mine har aldri flasset,men vært røde. men på sidene av nesen har jeg flasset. Og nå nettopp fikk jeg det i hodebunnen. vil det utvikle seg mer og mer? eller er det bare fordi jeg er trøtt og stresser mye for tiden?hi

Skrevet

Vet ikke:/ Hadde det jo i ansiktet, og da ville jeg jo gjerne bli bra;) Jeg trodde også først det var stress, var slutt med typen, eksamen etc. Men det var ikke det nei:/ Ta deg like gjerne en tur til fastlegen, så kan du ev få noe som hjelper:)

Skrevet

Ja,kanskje jeg skal ta meg en tur til en hudlege. takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...