Gå til innhold

Hvis barnet ditt MÅ være enten mobbeoffer eller mobber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville du sett på som værst? Jeg tror, som mobbeoffer selv, at jeg ville valgt mobbeoffer, for enda så jævlig det er å bli mobbet, ville jeg ikke takla at min unge skulle påføre andre så jævlige følelser. Og etter min erfaring blir mobbeoffere sterke med tiden, og mobbere forblir bare drittunger og idioter resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobber, for da er det som regel foreldrene som har feilet. Et barn som mobber har det som regel ikke bra hjemme.

Skrevet

Ville absolutt at han skulle vært en mobber, hvis jeg måtte velge!!!

Jeg lærer min sønn at hvis noen gjør noe stygt med han, så gjør noe stygt tilbake. Blir han slått i bhg, sier jeg at da må han slå tilbake. Ikke kom her å grin, liksom

Skrevet

Hvis jeg MÅ velge en av delene så vil jeg heller at barnet mitt skal være en mobber enn et mobbeoffer.

Skrevet

Mobber. Fordi jeg lettere hadde klart å bedre situasjonen tror jeg. Hadde følt meg hjelpesløs og sikkert like såret som unegn min om hun var et mobbeoffer.

Tror liksom jeg skulle kunne klare å fått ungen min til å slutte å mobbe da for å si det sånn, men hadde hun blitt mobba så VET jeg at det ikke er bare bare å få en slutt på det.

Det er det jo ikke med å få barnet til å slutte å mobbe heller da men..

Skrevet

Jeg ville heller at barnet mit skulle vært en mobber enn et mobbeoffer. Som regel går det bedre med mobberene enn med offrene. Jeg ble selv mobbet kraftig i mangeår og vet hvordan det er. Det unner jeg ikke barna mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...