Gå til innhold

Er du for eller imot bigami?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må være for, hehe... For mannen min er faktisk gift i hjemlandet sitt også... Ingen juridiske papirer på det, var med tradisjonelle ritualer og hele pakka...

Så jeg er kone nr. 2!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg en kone til her i huset. En hjemmeværende en. Som lager fantastiske middager, bretter og rydder klær, vasker, rydder, skifter på sengen annenhver dag, steller i hagen og kommer med interiørtips og shopper med meg og drikker vin. Hun er selvfølgelig enig med meg i ett og alt og hun skal være min beste venninne. Hun skal huske alle burdager i god tid og handle inn alle julegaver:-)

Skrevet

Kunne godt hatt en ekstra mann av og til jeg.

Når han jeg har er en idiot.

Skrevet

Mot. Man skal kun være lovlig gift med en., Om man fyller huset med elskere/elskerinner kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Skulle gjerne hatt en mann til, men en ekstra kvinne i huset, aldri i livet.

Skrevet

Jeg er i mot flere kvinner. men kunne godt tenke meg en mann til som kunne ha jobbet så jeg kunne vært husmor :)

kanskje vi skal starte en bevegelse for flermanneri!

Skrevet

Ja til flere menn. Nei til flere kvinner.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg enda en mann.. Han jeg har er ukependler, så hadde vært realt med en som var her fra mandag til torsdag :D

Hmm.. vi er jo ikke gift, så jeg kan vel egentlig bare finne en meg en gang! Hehe.

Skrevet

ikke akkurat bigami, men bofellesskap hadde vært fint.

Kunne vært fint om 2 i husholdningen jobbet 50% og byttet på å være hjemme med de minste barna og tok seg av husarbeid og matlaging. Med 50% kunne jeg fått mer tid til barna mine.. Noen hadde alltid vært hjemme når de kom hjem fra skolen..

I huset skulel det vært et stort felleskjøkken, og på hver side skulle man hatt egne vaskerom, soverom, stue, bad..og et lite hybelkjøkken hvis man bare ville kose seg tosammen på kvelden..

Frokost middag og kvelds skulle vi alltid hatt sammen..

Men dette forutsetter at man finner noen som er oppofrende og tror på verdiene i et fellesskap..

Men hvordan man skulle finne en slik familie å bo sammen med, det aner jeg ikke.. er lov å drømme..

Kanskje litt for hippie for noen.. Men jeg tror det kan fungere, og at det er trygt for barna at det alltid er noen der for dem..

Skrevet

Huff, tenk for en følelse det må være å vite at mannen din har forelsket seg og vil ha en kone til!

Og alle intervju jeg har sett med polygame familier så framelsker de det at de er flere om husarbeid og barneoppdragelse

Men hva med den intime biten? Vite at mannen din har sex med sin 2. el 3. kone...? Dele opp ukens netter på den måten.

Fysj! Hadde aldri godtatt noe sånt. Da hadde jeg gått fra han tvert!

Jeg er MOT bigami og polygami. Det er ikke en naturlig leveform for et menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...