Gå til innhold

Noen som skal selge bugaboo vognpose?


Bålle84+j06+nooni161010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nesten ingen der for tiden. Irriterer meg at folk ikke svarer når de selger ting på finn! Også var det en rosa der til 700 kr, men hn visste ikke hvor gammel posen var så jeg syntes d var litt dyrt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt dyrt.

 

Var innom Barnas Hus i dag og de hadde poser i rosa, gul, mørk-og lyseblå på tilbud til 600kr.

 

Jeg ga 500 for min brukt, helt ok pris, men da hentet jeg posen og kunne se at den var hel og fin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syntes 500, maks 600 er en ok pris. hvilken barnas hus så du de på?? bor i oslo håper de kanskje har her og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heji, ser du ikke vil betale mer enn 500 ca.

Jeg har paulfrank sett med vognpose, tak og teppe, skal selge det for 1200,- bare taket som er brukt på sommerferie i 2 uker teppe og posen er ubrukt. hadde gledet meg sååå til å bruke det i vinter men vi bor i hemsedal og det har vært for kaldt heeele vinteren til å gå ute på tur, så vi har vært inne, og om vi var ute måtte vi bruke voksipose. Nå skal jeg selge det for vi må ha tvillingvogn. Passer til gutt og jente og om du har bege/sand, svart, rødt, blått, grått på vognen. send meg en privat meld eller meld på mob på 98415815 om du er intressert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry er ikke så veldig fan av paul frank:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro til babyshop ryen, og de hadde en rosa som jeg fikk for 500 da det var en miiiiiini liten flekk på den. dro hjem og skrubbet flekket og den er borte:D:D synd det akkurat ble for varmt for den hehe men nå har vi den iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...