JPG2011 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Kikker litt på den. Er det noen av dere som har den? Lurer på hvordan plassen er i baksetet. Er det plass til 3 barneseter?
Gjest overlord Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Fin bil, men dårlig med bagasjeplass og relativt trang.
Serepta Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Ville i så fall hatt den +2 utgaven. Den er lenger, så det blir litt bagasjeplass. Eller evt plass til to seter ekstra, i nødstilfelle.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Har ikke prøvd, men det tror jeg blir loooovlig trangt! Vi har en Ford Kuga, og den er vel omtrent samme bredde, tenker jeg, og der er det med nød og neppe det går to beltestoler og ett bakovervendt sete.
Gjøkeredet③ Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Jeg har ingen personlig erfaring, men naboen her bytta fra den vanlige til +2 da de fikk nummer 3. Hun sa at det var ikke sjangs til å få inn 3 unger og ei barnevogn i 5 seteren.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Jeg har det og den er så trang... går ikke med 3 seter, og jeg har kun 1 barnesete, men kan ikke ha med de to andre barna som ikke sitter i sete lenger med på langtur.. altfor trangt bak, og hvis noen sitter foran så blir det trangt for de små guttebeina i sete.. IKKE Å ANBEFALE !!!! Og hvis jeg skal ha med vogn må jeg nesten ta av hattehylla, nei fytti... dette er firmabil så har ikke så mye valg dessverre.. Det er bil for sjåfør og et barn bak hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå