Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikker litt på den. Er det noen av dere som har den? Lurer på hvordan plassen er i baksetet. Er det plass til 3 barneseter?

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Fin bil, men dårlig med bagasjeplass og relativt trang.

Skrevet

Ville i så fall hatt den +2 utgaven. Den er lenger, så det blir litt bagasjeplass.

Eller evt plass til to seter ekstra, i nødstilfelle.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Har ikke prøvd, men det tror jeg blir loooovlig trangt!

 

Vi har en Ford Kuga, og den er vel omtrent samme bredde, tenker jeg, og der er det med nød og neppe det går to beltestoler og ett bakovervendt sete.

Skrevet

Jeg har ingen personlig erfaring, men naboen her bytta fra den vanlige til +2 da de fikk nummer 3.

Hun sa at det var ikke sjangs til å få inn 3 unger og ei barnevogn i 5 seteren.

Skrevet

Jeg har det og den er så trang... går ikke med 3 seter, og jeg har kun 1 barnesete, men kan ikke ha med de to andre barna som ikke sitter i sete lenger med på langtur.. altfor trangt bak, og hvis noen sitter foran så blir det trangt for de små guttebeina i sete..

IKKE Å ANBEFALE !!!!

 

Og hvis jeg skal ha med vogn må jeg nesten ta av hattehylla, nei fytti... dette er firmabil så har ikke så mye valg dessverre..

Det er bil for sjåfør og et barn bak hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...