Gå til innhold

Vondt nederst i magen...


litensprell<3

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har ofte vondt nederst i magen, området under navelen. Kan nesten beskrives som "stresssmerter", for jeg klarer ikke helt å slappe av i magen uavhengig om jeg ligger, sitter eller står. Jeg er ikke stresset selv, og prøver å ta ting veldig med ro. Har fått påvist protein i urinen de to siste sjekkene, men lege og jordmor har ikke sagt noe på det og sier alt er som det skal. Kjenner en del bevegelser daglig, så det er jo hvertfall ett godt tegn :)

 

Er i uke 29+1 nå. Noen som har noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde faktisk nå i påsken ubehag nederst i magen for første gang. jeg hadde det mest på venstre side ved siden av navlen. jeg var hos legen idag¨på rutinesjekk og han sa det var leddbåndene som antagelig strakk seg. det kunne være vondt og komme til og fra... kan være at det strekker seg for deg og? jeg er 28+1 uke nå. så lenge du kjenner liv og ikke har noen blødning så er det det viktigste har jeg forstått.

 

håper det blir bedre for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det strekker, stikker samtidig, så alt på engang kan kanskje føles som annen smerte.. Tviler det er noen"galt", er bare veldig ubehagelig. For det kommer og går, og har ikke noen blødninger og kjenner liv =)

 

Håper du har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig, både at det strekker og stikker kan være veldig ubehagelig!tror det bare er kroppen som jobber seg frem til at babyen skal få større plass;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med solstråle:) Har hatt mest vondt på venstre side og føler det er litt sånn "hold" følelse. Tar det som et godt tegn selv om det er litt vondt særlig om jeg går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt sterke kramper, ambulansen har hentet meg et par ganger pga. det. har også noen ekstra legebesøk pga det.

 

var noe så enkelt (ubehagelig som fy) som bandene som holder livmoren på plass er det fire av, et er "ute av drift" og noen skadde muskler.

 

men vondt under navlen kan være muskler, band og hud som strekkes, eller mini i magen som har funne noen nerver og sparke i.

 

håper du ikke har det samme som jeg, at det er noe mildere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...