Gå til innhold

Trenger råd ang vogn med stor bag! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er d noen som vet om ei god vogn med stor bag? Helst tre hjul og som har sportsdel som kan være begge veier?? Siste mann var 4,5kg ved fødsel og forble stor, men fikk han en vår, så passet å bytte til sportsdel når vinterposen måtte i bruk ;) nå skal vi ha baby i september og hvis han blir like stor....!!! ;) ja da passe ikke bagen lenge er jeg redd.. Vil bruke bag så lenge som mulig.

Noen med erfaring/forslag/råd?? :)

Tusen takk på forhånd! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trehjulinger har jeg liten erfaring med, for da jeg skulle ha forrigemann var det får trehjulinger som kunne ha bagen begge veier. Det er noen år siden nå, så mye kan ha skjedd siden da. Men bugaboo cameleon (små svingbare fremhjul) har veldig stor bag selv om vogna er liten og lett. Og sportsdelen kan snus begge veier og er god å både sitte og ligge i hvis det er sånn at småen må over i den før du hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia spirit s3 har vel ikke den største baggen, men den har 3 hjul, og du kan ha sportdelen begge veier, og det finnes en vognforlenger som kan settes på sportsdelen, slik at den bli som en bag. Og da blir den stor. Tror du kan få denne med lufthjul fom iår. Den blir litt sot sammenlagt, men er iallfall ganske god å trille på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Bugaboo Cameleon og EEELSKER vogna!!

Stooor og god bag!

Bruker sportsdelen nå og den er så god selv om ikke babyen kan sitte selv så siger han ikke sammen som i f.eks simoen.

 

Virkelig verdt å prøve!:)

 

*Annie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tuuuusen takk for tips! :-) gleder meg til å se på vogner!!! Er jo over halvveis nå, så kanskje på tide å begynne?? Hehe. Har faktisk ikke ordnet med noen ting...gosj! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testet Eayswalker sky? Den har utroolig stor bag og hadde plass til vår lille (store) gullklump og en stor dunpose! Hun brukte den til hun var ca 7,5 mnd!! Man kan ikke snu sittedelen da, men vi liker den fordi vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk :-) Dette har vært til stor hjelp! skulle hatt alle vognene foran meg nå;) men da er det bare å starte jakten! Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga Big har stor bagdel, 97 cm. Tror man bare får kjøpt denne modellen i Danmark, men hvis du skal innom der, ville jeg absolutt vurdert å ta med en slik hjem. De har fire hjul, men de er store og gode. Samt at vogna kommer med aliminiumsstell, så vekta er absolutt ikke avskrekkende. Flotte, tradisjonelle vogner. De ser ut som de modellene man får kjøpt i Norge, bortsett fra størrelsen, som sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vet at Danskene har STORE vogner, men litt usikker på merke. De har ungene i vogna leeenge. Kan sikkert sjekke ut merke og navn for deg hvis d er interessant da jeg har familie der ;)

 

Lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bugaboo!! jenta mi på nesten 7 mnd ligger enda i den og hun er 70 cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det høres ut som noe som kan passe oss!:-) men hvordan er den å kjøre på grusvei? Går mye tur i lysløypa i skogen like ved her vi bor og det er grusvei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...