Gå til innhold

Hva tenker du når du ser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en mor med et barn på 4 år og som går å triller en baby på butikken klokken 2030 på en hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det sikkert var noe de trengte.

Skrevet

Tenker som jeg ofte gjør når jeg er på butikken: "Skal jeg aldri lære å skrive handleliste?" mens jeg legger alle de feile tingene i handlevogna for så å oppdage at jeg mangler do-papir når jeg kommer hjem

Skrevet

vil tenke at jeg synes synd på henne som måtte ut nå, eller at de er på vei hjem fra noe

Skrevet

At dette er noe som garantert ville blitt kommentert på DiB.

Skrevet

At hun var flink som ikke bare dro fra sovende barn etter at de hadde lagt seg for å stikke innom butikken :)

Skrevet

Der går en dame med barnevogn.

Skrevet

Jeg ville tenkt: glad det ikke er meg, og hun skal slite med å få ungene i barnehage/skole i morgen:)

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kanskje var litt sent.. Men så aldeles ikke min buisness.

Skrevet

Hmm...jeg ser det ofte, tilogmed klokka 2100 (og ved nattåpent, rundt 2300) og jeg tenker ikke så mye over det. jeg legger like godt merke til de, som de gamle damene, som de gretne mammaene, som de søte barna, blablabla.

Skrevet

Antagelig tenker jeg på at jeg må huske å kjøpe kattemat.

Skrevet

jøss :) hadde trodd jeg skulle blitt halshugd jeg nå :)

men hadde glemt å kjøpe brød, siste gikk bort i kvelds maten og guttungen må jo få mat i bhg i morgen :)

forresten kjøpte jeg vørterøl for å prøve å få opp melkeproduksjon....

fikk noen rare blikk når jeg sto å granska øl hylla med ungene på slep, er noen år siden jeg drakk vørterøl sist så huska ikke hvordan dem så ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...