Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Har fra før to jenter på 3 og 1 år. 21 mnd mellom dem. Det blir 24 mnd mellom nr. 2 og nr. 3. Relativt tette kan man si. Noen av dere som har en lignende situasjon, og vil si litt om hverdagen deres? Hvordan er leggetidene, det å reise på ferie, bil, fordele tid mellom dem......Vil gjerne høre gode, morsomme, slitsomme, koselige historier fra hverdagen deres. :-)
Nullstress;) Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 er over 5 år mellom mine, men ville bare gretulere deg
3småtroll♥ Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Gratulerer! Her har vi 13 mnd mellom de 2 første mens siste kom 4,5 år etter det så vi har ikke alle 3 så tette. Må si at en hverdag med 3 barn er en nydelig hverdag med masse liv:) Stikkordet når man går fra 2-3 barn mener jeg er plannlegging og organisering! Vi har en aktivitetskalender der vi har en rute for hvert familiemedlem. Der skriver jeg opp ALT som skal skje fremover slik at når vi blir invitert på noe kan jeg enkelt se på kalenderen om det passer:) Den største utfordringen når de er små er jo at alle trenger hjelp til noe (helst samtidig selvfølgelig;) Rutiner blir vikitge for dere med 3 små! Ha faste tider til mat, soving, lek osv så går det så fint atte:) Praktiske ting som å handle med barna med seg osv blir også en ting dere må prøve dere litt frem på, men dere finner deres måte etterhvert;) Når barna blir eldre er det jo heller tidskabalen som dere må få til å gå opp da alle skal følges opp på skole og fritidsaktiviteter, men det er jo noen år til for dere:) Ønsker deg bare masse lykke til jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Har fire tette, og nyter tilværelsen!!! GRATULERER <3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Gratulere masse jeg har også to jenter på 3 og 1,5år og i november kommer nr3. Relativt tette her også, tror det kan bli en tøff tid i vente! Må si jeg lurer veldig hvordan den kommene hverdagen kommer til å bli og ikke minst hvordan jentene tar det å få en lillebror/søster :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Når min nr 3 kom hadde jeg en på 5 år og ei på 20 mnd. Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå