Gå til innhold

snille samboeren min......:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo ble oppringt idag og måtte på et møte i utlandet i forbindelse med jobb, der blir han 14 dager...så er det slik at jeg er skikkelig blakk for tida(hjemme i permisjon og ikke fått kontantstøtta innvilget enda.. så har kun barnetrygd:S)...og han overførte 12.000 kroner til meg som jeg skulle klare meg på 14 dager han er borte:)

Han har betalt alt av regninger før han dro og jeg venter ingen store regninger i posten. Herlig...snille snille sambo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øhh, ja han er kjempesnill som gir deg penger til slike trivielle ting som mat og bleier. Trodde alle som hadde barn sammen og bodde sammen hadde en viss form for felles økonomi?

Skrevet

Jo det er sant, men ingen trenger 12000 til mat og bleier på 14 dager.

Skrevet

så heldig du er som har en mann som kan fø deg siden du ikke klarer å skaffe deg penger selv! Skulle levd på 50 tallet du trur jeg.

Skrevet

Det rare her i mine øyne er at dere ikke har felles økonomi...? Har dere felles barn?

Skrevet

Snilt?? En selvfølge spør du meg. Eller mener du at du skulle klart deg på 970 kr i 14 dager?

Skrevet

Sambo er han sorte. Han som danser mambo. Visste du ikke det?

Skrevet

Samme her. Min mann jobber i privat sektor med ca 120 reisedøgn i året. Han farter kloden rundt mens jeg er hjemmeværende. En grei løsning ettersom han ikke kunne jobbet slik om jeg skulle jobbet selv.

Han fyller opp kontoen min når den er tom. Sånn at jeg har til meg og ungene mens han tjener mer. Han har god lønn og vi har selvfølgelig felles økonomi. (selv om jeg ikke tjener penger)

Kommentaren om 50 tallet hopper jeg glatt over. Tåpelig. Og ja, samboeren din er snill, da kan dere riktig kose dere mens han er borte. Han er nok en god mann som vil kompensere for å måtte reise plutselig ved å gjøre situasjonen så grei som mulig for deg.

Kos deg som gressenke, det er jeg blitt en racer på. Jeg nyter livet og hverdagene våre uavhengig av hvilket årstall vi skriver og hvordan samfunnets normer er. Vi nyter begge godt av våres valg. Tiden med småbarn er nydelig, og jeg trekker den inn i fulle drag!

Skrevet

Så slemme noen her inne er!!

Dere trenger vel ikke svare på en ekkel måte selv om dere er uenige i noe eller syns noe er rart. Det kan jo ligge ting bak som dere ikke har peiling på.

Til HI: Samboeren din høres kjempesnill ut som gir deg penger så du kan inne deg litt ekstra når han må reise bort! Du har sikkert fortjent det :-)

Kos deg :-)

Skrevet

Ser du blir fullstendig angrepet av bimfi.... , er nemlig ikke lov til å

være glad og sette pris på mannen sin her skjønner du.. For enten er det en selvfølge det han gjør, man har fellesøkonomi, eller så er du arbeidsløs og idiot.. Jeg må le, må være slitomt å være så sur! Det er nok vanlig å ta vare på partneren sin (begge veier) hvis man er litt oppegående, men også greit å vise takknemmlighet over det, så fortsett å sett pris på samboern din du!!! Alt for mange tar de små ting som en selvfølge...

Skrevet

Sånn er det her også. Hver gang Sambo kalles ut på jobb i utlandet (han jobber som de fleste andre Sambo'er som bananplukker) så legger han igjen en pakke knekkebrød og en klase bananer.

Skrevet

Det skulle da bare mangle... Skjønner ikke at det er noe å takke og bukke for...

Skrevet

til dere som "er på min side": tusen takk for svar :)

til dere som tydeligvis er sjalu eller EKSTREMT kravstor: stakkars stakkars menn deres:P

Jeg hadde fint klart meg på 2000 kr disse 14 dagene da jeg har både bleier, mat og alt annet jeg trenger pluss at alle regninger er betalt!

Det er jo så mange som så fint skryter av at de klarer å bruke 2000 på mat en hel mnd på en HEL familie...hum....kan ikke være dere...

Jeg synes det er snilt av han, men han er veldig gavmild hele tiden egentlig, kjøper meg dyre uteklær, sko, ting til barnet osv...

Jeg klarer fint å skaffe penger selv, men nå er det slik at vi faktisk har økonomi til at jeg er hjemme noen mnd. ekstra med barnet vårt, beklager til dere som er så sjalu og ikke har råd til det selv!:)

Vi har hver vår konto, men deler fint på utgiftene:)Jeg har full tilgang til kortet hans hele tiden.

så ædda bædda for at jeg har en snill samboer!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...