Gå til innhold

Tatt mannen i å juge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke om noe livsviktig akkurat...og nå føler jeg bare at gnisten er litt borte. Gidder ikke å krangle, men føler at det tilliten jeg følte mellom oss er litt ødelagt. Lurer på hva han ellers juger om liksom...

Blir det normalt igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir ikke bedre:(

Du "glemmer" det på en måte.. Men det kommer alltid snikende her og der..

Hva løy han om?

Skrevet

Hvem han skulle ut sammen med... (skrev innlegg om det i dag morges foressten). Som sagt, en bagatell i den store sammenheng, det kom bare så overraskende da jeg mener vi har et veldig åpent forhold..

Skrevet

Det er bare en ting å gjøre: Lag et leven uten like!

Jeg er selv en rolig person som sjelden krangler eller hisser meg opp og jeg og mannen løser de fleste uenigheter gjennom diskusjon.

Men når det kommer til løgn eksploderer jeg! Har vært sammen med mannen min i 12 år nå, og må nesten si at jeg anbefaler denne "strategien". Han vet at jeg har så lav toleranse for løgn, selv små bagatellmessige løgner, at han heller velger å fortelle sannheten, selv om den også kanskje svir litt...

Du må rett og slett markere hvor grensene dine går. Alle kan feile og jeg tilgir det meste. Men en løgn er en veloverveid handling og der går min grense.

Skrevet

Jeg orker bare ikke krangling. Også har jeg ikke lyst å være den sjalu kjerringa som ikke lar mannen snakke med andre jenter (det er jo ikke det det dreier seg om men er redd det blir tolket slik). Han har mange jentevenner og det har aldri plaget meg.

....akkurat nå er jeg bare stille og svarer greit og normalt på spørsmål og merker han blir helt gal..han vet godt hvorfor jeg er sur, men han vil at jeg skal si det. For et spill..ganske patetisk..og vi er godt voksne mennesker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...