Gå til innhold

Trampoline og naboer.:-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt trampolinen der den står på 3 året nå uten at vi hørt noe.Men i år spurte naboen om vi ikke kunne flytte den pga av litt bråk..Vi har ikke annen plass på tomta vår enn der den står. Ungene og deres venner er jo mye der og leker,og det blir støyete enkelte ganger,men da sier jeg ifra. Naboen ser de nesten ikke pga trær,men hører.De har veranda mot trampolina,men også lenger bort de kan sitte..Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagt at den ikke kan flyttes, og at med barn som naboer så får de bare tåle litt barnestøy, så lenge de ikke begynner grytidlig på morran og holder på til sene kvelden så må det være greit.

Skrevet

Samme her, ville sagt at vi ikke hadde annen plass å ha den, men at vi selvfølgelig vil følge vanlig skikk og bruk når det gjelder støy tidlig på morgenen og sent på kvelden.

Det blir litt støy når man har barn i nabohuset, om de spiller fotball, leker sisten eller hopper på trampolina har ikke så mye å si, de hoier, ler og lager lyd uansett. Det må man nesten tåle i tettbebygde strøk, gjør man ikke det må man flytte på landet...

Skrevet

Fortelle ungene at naboen kan høre dem selv om de ikke ser dem.

Legge begrensninger på når på døgnet de kan holde på.

Skrevet

De er jo på skole på dagtid.Det er som regel ei stund etter middag og leksetid at de hopper der.. Helt enig,de må bare regne med litt barnestøy i et boligfelt med masse barn! Dessuten er de inne ved 8 tiden på kvelden,og de hopper jo ikke kontinuerlig selvfølgelig.De sykler,går over til andre nabobarn osv også..

Skrevet

Da vi satt opp vår trampoline for første gang for fire år siden informerte vi naboer på forhånd. Regel en er at etter kl 19 er den " stengt" på hverdager og i helgene kan det hende det blir litt senere,men ikke mye. Blir det for mye hyling har det hendt jeg har " stengt" den i en times tid. Jeg mener også at jeg har såpass respekt for naboene.....ser jeg de har gjester og skal grille og kose seg ber jeg ungene finne på noe annet. Aldri vært noe problem.

Men dere må jo få lov til å ha den hvor dere ønsker så lenge det er på deres tomt. Og så lenge naboens barn også bruker den syntes jeg de kanskje burde tenke seg om litt,hehe

Bor mann i et område hvor det er "tett" må mann jo tåle å høre naboen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...