Gå til innhold

Happy og Leahpudding bli me å skravl da : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen :)

Her er det ikke så mye sol i grunn, men skal være inne og vaske huset og prøve å lage vårruller..så det gjør ingenting :P

Er kvalm i dag også, hadde vært greit om det var en koselig grunn til det, men det er jo ikke det engang :/ Har ikke tatt el-test i dag, men kanskje jeg skal gjøre det..og så må jeg ikke glemme å bestille nye i dag! Jeg klarer liksom ikke helt å tro at jeg har hatt el, ingen slim og sånt..men jeg tror kroppen min lever sitt eget liv jeg, klarer ikke å tolke noe akkurat nå :P

Håper dere får en fin fredag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helu jenter

I dag ska eg lage sjokoladekake før eg ska i 30 års dag til svogeren min... Grue meg litt te det for tror det blir litt hardt og se ungene som kommer.. Men eg får bare ta det som det komme !

Ikkje begynt å blø enda hmfr !!! Men har endel menssmerter så håper at det komme snart !!

Ellers er det nydelig vær og eg tror eg ska ta ein sommerkjole på meg i dag !

Jeg er også kvalm men har sikkert litt graviditets hormoner i kroppen enda !

Skrevet

Uff ja, det henger vel noen hormoner igjen en stund..det er kjipt da, at du i tillegg er kvalm! Håper du får det fint i 30-årsdag da, høres deilig ut å kunne ha sommerkjole på seg da :) Her har jeg pakket vekk den tykkeste jakken til fordel for en litt mindre tykk jakke :P Hele 6 grader og overskyet her i dag ;)

Nå har jeg laget vårruller, fy f.. så lang tid det tok..har vondt i ryggen av å stå så lenge, og måtte ha flere pauser fordi jeg ble så svimmel av å stå så lenge..men hjelpe meg så gode de ble :D Har allerede spist 4!!! Må vel spare noen til resten av gjengen også :P Nå står siste brett med vårruller i ovnen, og så må jeg bare hive meg rundt å få vasket huset litt..frister mer å slenge seg ned på sofan før de andre kommer hjem, men hvis jeg vasker i dag så slipper jeg jo det i morgen!

Jeg fikk holde en 6 uker gammel baby i går, tror dere det hjalp? :P Håper det stemmer at man blir lettere gravid hvis man får snuse på en baby;)

Jeg er ikke kvalm lenger..morgenkvalme fra mitt innbilte svangerskap sikkert :P Hehe, neida, men hvis ikke kroppen min slutter å tulle sånn så blir jeg rett og slett sprø!

Skrevet

Metti du må ha en kjempe fin dag i 30 års laget :)

Sommerkjole høres deilig ut, her er det sol fra en sky fri himmel og gradestokken viser pluss 20 i skyggen :)

Skal bli en varm og herlig helg *deilig*

Leahpudding, har du oppskrift på disse vårrullene? Høres så godt ut *nam nam* Du er flink som vasker hus og står på. Vask nå så kan du slappe av imorra med god samvittighet ;)

Jeg hadde besøk av hjemmehjelpa på tirsdag. Det vil si min mamma kom og vasket hele huset for meg, hang ut klær og brettet de sammen etterpå.

Det er godt med hjelp når man ikke får gjort så mye sjøl ;)

De sier at det å være nær en baby, kan sette ting igang *smiler*

Hadde jo vært gøy om det stemte ;)

Vi får besøk av bror min og dama, skal grille og kose oss seinere når ungene er kommet hjem :)

Ut og nyte sola litt til.

Klem

Skrevet

Metti: leit å høre at du mistet! Håper du får en fin ferie på gran canaria!

Lea: hvordan går det med deg? Har tr dukket opp?

Happy: håper du får el snart!!!

Jeg har fått resept på pergo men får ikke begynne får de har fått svar på prøvene våre - har tatt blodprøver i dag (klarte å glemme fastingen, så får nok uklare svar på stoffskifte), og skal levere sædprøve fredag den 13 mai:) Gynekologen min går på ferie i slutten av juni, så håper jeg får svar på prøvene i god tid før det, da jeg ikke får begynne på pergo uten ultralydsundersøkelse første gangen!

Skrevet

Dossa: Skal sende deg oppskriften på vårrullene, har fått den av en kollega og de ble veldig gode:) Har spist alt for mange i dag :P Men fikk vasket huset også i dag, så i morgen kan jeg ta livet helt med ro :D Har vondt i korsryggen etter i dag, men det går nok over til i morgen.

Hørtes herlig ut med 20 grader og grilling da :)

Esperanza: Ingen tr nei..Men tror jeg har hatt el denne uka i stedet for mens, så må vel vente et par uker ekstra før jeg vet noe :/ Håper du får kjapt svar på prøvene sånn at du kan begynne på pergo snart :)

Skrevet

Nå e eg Lei av å vente på blødning !! Må jo gå med bind hele tiden i tilfelle det kommer noe. I tilegg har eg lyst å få det ut ikkje noe kjekt gå med dødt foster..

Ellers så var det en koselig bursdagsfeiring i går . Eg klarte å kose meg litt me ungene.

I dag er det sol igjen men tror at me kanskje ska dra på kvadrat og shoppe litt... Men me får se 

Våruller like eg ikkje så du klarte ikkje friste meg !!

Men nyvaska hus det er deilig det !!

Skrevet

Huff jeg skjønner du er lei Metti, nå må du snart få blødningen og få det overstått. Huff synes det er leit at du bærer på et dødt foster, men tenk at i neste pp så sitter spiren. Jeg skal krysse fingra for deg Metti :-)

Fint at du hadde det koselig i bursdag.

Ble det shopping på deg idag?

Jeg har bare slappet av ute idag.

Imorra skal vi i bursdag til en liten gutt.

Ha en flott kveld og god helg :-)

Skrevet

Hei på dere igjen..

Nå er jeg tilbake igjen fra hyttetur med svogeren og svigerinnen min og deres nydelige lille datter på 6mnd.. Har hatt det utrolig fint og meg og sambo fikk virkelig smake på livet med småbarn i hus:) Har klart å holde meg med testingen siden jeg fikk negativ på fredag og nå skal jeg ikke teste igjen før jeg har fått svar på om jeg har hatt el eller ikke..

Har dere hatt en fin 1.mai?

Skrevet

Hei hei :) Innleggene mine vises ikke, jeg har problemer med å logge inn og kjenner at jeg blir så sint på denne møkkasiden..grrr..!

Har utover det hatt en veldig fin dag, det har vært sol sol sol, og jeg og Leah har vært ute i mange timer og lekt med søskenbarnet hennes:) Herlig dag :)

Er (kanskje) 6 dpo i dag og merker absolutt ingenting uvanlig! Håper at det at murringen i magen har gitt seg betyr at eggløsning har vært..Bare 1 uke igjen til jeg kan begynne å teste. Har bestillt nye el-tester som jeg har tenkt å ta hver dag..vil ikke gå glipp av det om det kommer nye forsøk på eggløsning! Og 5 gravidtester..så skal prøve å vente til i alle fall 10.mai før den første brukes..får se hvor lenge jeg holder :P

Skrevet

Heisann

I dag sko eg legge meg ut i Hagen og slikke sol ! Det varte jo lenge. Gikk en halvtime så ble det overskyet !!

Utenom det så har helgen gått sånn noenlunde greit. I morgen får eg piller som setter igang blødning. Ska bli greit komme igang men går kanskje litt mer opp for meg da !

Skrevet

Så synd å høre at det endte med MA, Metti. Har ikke vært her inne på en stund, så hadde ikke fått med meg at du hadde fått svar. Håper det går bra med deg og at kroppen din kommer fort inn i rute igjen. Lykke til!

Her har det ikke skjedd noe særlig nytt siden sist. Venter på EL om en ukes tid og er vel i 8pp.

Skrevet

7 dpo i dag..kanskje..og fortsatt ingenting uvanlig :P

Har gått tur i nydelig sol i dag og fått unna noe klesvask og ryddet litt..har i grunn bra med energi i dag og det er deilig :)

Hvordan går det med deg i dag Metti? Bra de setter i gang blødningen så du slipper å gå å vente lenger..Men det blir nok ingen lett dag for deg dette :( Sender deg en klem!

Skrevet

Masse lykke til idag Metti :)

Huff dette skulle ikke ha skjedd deg, jeg unner deg en liten spire og neste gang så blir det treff skal du se!!! Sender deg en super klem og krysser fingra for deg.

Her er det overskyet.

Fått hengt ut klesvasken, men har en dårlig dag med en del mage smerter. Er vondt å være på beina, så jeg sitter en del eller ligger rett ut.

Leah: det blir spennende å følge deg frem til IKM. Måtte TR holde seg langt borte og en spire gro i din mage ;)

Skrevet

Hei damer! Får jeg også være med å skravle litt? Har ikke klart å logge meg på på mange dager (arrrrggh!), men i kveld kom jeg omsider inn igjen.

Metti, så utrolig trist at du mistet! Håper det går bra med deg/dere, og at du snart er i gjenge igjen. Blir godt med en sydentur, da. Håper dere får kost dere masse og nytt turen til fulle!

Her er det ca. midt mellom EL og IKM, så kjenner spenningen stige... Denne pp'en har vi vært utrolig flinke - la inn aksjer hver dag rundt EL. Ble nesten litt slitsomt på slutten (hehe), men vi kom da i mål. Så om det ikke klaffer nå er det i hvert fall ikke innsatsen det står på :-)

Gøy å høre hvor dere er fra i landet. Selv bor jeg i Trøndelag, og omsider har våren kommet hit også. Fremdeles nattefrost, men en deilig sol på dagtid gjør underverker etter en laaaang vinter! Alt våkner til liv nå, håper det virker inn på babysugne kropper også, hihi.

Skrevet

Koselig at flere vil skravle :)

Jeg har også vært så plaget med innloggingen her de siste dagene, og innleggene vil ikke lagre eller de vises ikke etter at de er lagret, må være noe galt!

I dag er jeg plaget av en enorm sult! Spiser meg skikkelig mett og så max 1 time etter er jeg så sulten igjen at jeg tror jeg dør :P Har det sånn dagene før mensen, 1-2 dager eller noe sånt, men nå er det jo minst 1 uke til ikm! Håper ikke det er mensen som kommer, blir såååå skuffet da! Har ikke fått de nye testene enda, så har ikke fått sjekket med el-tester i dag..håper de kommer i morgen..

Tigerlise, når har du ikm ca? Tror min er rundt 10.mai :)

Skrevet

Kjekt at vi er mange skravlesyke damer her ; )

I dag har vert en j**** dag !!! Har hatt masse smerter og kastet opp. Fikk phinex 1000 g og afripan ( kvamestillende for dere som ikkje jobber innen helse )

Men ser ut som at smertene gir seg nå og godt e det siden eg ska sove snart.. Deilig å være i gang slik at en kan begynne på nytt ; )

Lykke til dere som er mellom EL og ikm !!

Happy har du fått svar på prøvene ??

Dossa da har vi begge hatt en dårlig dag. Gir en klem til oss begge !

Skrevet

Dette er en koselig tråd :)

Blir så glad hver gang dere skriver her inne, føler dere er et lite lyspunkt i min tunge hverdag. Dere jenter er gode å ha ;)

Velkommen til dere nye, her skravles det om absolutt alt.

Hvordan går det med deg Metti?

Jeg tenker mye på deg og synes det er så leit at du må gjennom det du må nå. Ikke lenge før du reiser sydover, har du pakket og alt er klart?

Misunner deg, skulle gjerne tatt følge med deg ;)

Spør som Metti, Happy hvordan gikk det med prøvene du tok?

Idag skal jeg en tur på jobben, 1 klasse der sønnen min går skal ha fellessamling for hele skolen. De skal fremføre et eventyr og synge :)

Idag er det kaldt ute, bare 4 varme grader og sola er ikke å se.

Skal til kiropraktor seinere idag og "knekke" opp nakken min :)

Ha en flotters dag jenter!!!!

Klem

Skrevet

Helu

Nå tror eg det værste er over . Sovnet kl 6 i morges. Blødde hele natten me smerter. Tror det meste er kommet ut så håper virkelig at eg ikkje blør så lenge. Fikk jo beskjed om at eg ikkje fikk bade så lenge eg blødde så det e jo ikkje så kjekt i syden. Men det e ikkje krise heller !! Deilig med syden tur forde om.

Har begynt pakke litt i hode men ikkje lagt ned i kofferten... Glede meg masse : )

Er enige me Dossa det er veldig kjekt å ha denne tråden. Der vi kan glede og trøste hverandre ! Kjekt å ha noen å skravle med uten å bare snakke om symptomer..

Ligger fremdeles i sengen. Men kommer meg nok snart opp håpe eg : )

Skrevet

Så godt at ting har begynt Metti, krysser fingra for at du snart blir ferdig med å blø, huff kjenner jeg får en stor klump i halsen når jeg tenker på hva du er igjennom nå.

Er så godt at du klarer å se fremover, være positiv.

Du virker som ei sterk jente, psykisk og følelsesmessig :-)

Dette kommer du igjennom, og neste gang skal spiren klore seg super fast og ikke slippe taket før det har gått 9 mnd :-)

Masse god bedring!!!

Klem fra

Skrevet

Masse god bedring Metti, og fortsatt god bedring til deg Dossa.. Det er beundringsverdi at dere klarer å holde humøret litt opp og se fremover. Det er nok ikke lenge før dere er gravide igjen.

Selv har jeg enda ikke fått svar på prøvene, men klarte ikke å dy meg og tok en g-test istad. Ut ifra 28dagers syklus så skal jeg ha ikm imorgen, men testen var blendahvit så enten kommer vel tr en av de nærmeste dagene eller så må jeg begynne på provera igjen. Håpet om at det klaffet sank iallefall til nær null.. Men man må jo bare tenke positivt å se fremover. En dag blir det min tur også.

Skrevet

Heisann

Leste det andre innlegget ditt før dette. Jeg har opplevd å få en slik strek du fikk uten å være gravid men så har du zassy som var gravid da hun fikk en slik strek. Dermed må du nok bare vente.

kanksje du skulle bare ringe til legekontoret å spør etter resultatet. Tror de har fått svar nå ...

Lykke til kjære Happy

Skrevet

Takk for det metti. Jeg kan ikke annet enn å vente til imorgen og ta en ny test på morgenurin. Er veldig forberedt på at den er negativ, men trenger bare å få det 100% bekreftet.

Jeg skulle veldig gjerne ringt å spurt etter resultatene, men vet ikke helt hvor jeg skal ringe. Papirene på blodprøvene fikk jeg av gyn så det står hans navn på de, men jeg tok de på legesenteret mitt. Vet ikke hvem av de jeg skal ringe for å få svar.

Ellers hvordan er formen din? Og psyken? Er du forberedt på å prøve igjen med en gang eller trenger du litt tid på å komme deg på? Jeg håper virkelig det klaffer for deg så fort som mulig. Det fortjener du så absolutt.

Skrevet

Oki eg hadde ringt til gynekologen. Det er han som får svarene tror eg..

Formen er faktisk ganske bra. Har litt mensensmerter i ryggen men ikke i nærheten av det eg hadde i går. Er ikke noe kjekt å se alt komme ut igjen.

Tror jeg kommer til å prøve ganske fort igjen. Eg kjenne eg e veldig redd for å miste igjen men det komme eg te å være uansett kor lenge eg vente tror eg.

Skrevet

Hei dere:)

Så bra at ting er i gang nå da Metti, men trist likevel. Håper du slipper å blø så lenge! Når var det du skulle dra til syden?

I dag måtte vi avlive pusikatta vår:( Jeg slapp henne ut og gikk meg en tur, var hjemme igjen 2 timer etter på og da hadde hun brekt en fot. Tok henne med til dyrlegen for å få den fikset, regnet jo selvsagt med å få henne hjem igjen så sjokket var stort da det viste seg på røntgen at bruddet var så komplisert at det ikke var noe å gjøre. Så mens jeg var på butikken for å kjøpe fisk og kattegodt til henne ringte de og fortalte at de var nødt å avlive henne:( Rakk ikke å komme dit før hun døde, de avlivet henne mens hun likevel var i narkose så hun skulle slippe stresset med å våkne og være dårlig for så å bli lagt i søvn på nytt. I ettermiddag begravet vi henne. Var så rart å komme hjem, mens jeg sto og laget middag tenkte jeg at jeg måtte huske å gi Lucky fisk..:(

Fikk testene i posten i dag, så nå kan jeg begynne å teste igjen. Har masse slim i dag, så lurer på om det er nytt forsøk på el på gang :/ Hvis ikke så er jeg vel 8 dpo i dag og har ikke noen symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...