Eplebiten Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg er gravid i uke 12+2 og har de to siste dagene hatt en hodepine uten like. Det er ingenting som hjelper, alt er bare vondt. Jeg har vært så desperat at jeg idag måtte ta to paracet uten spesiell virkning. Flere som har det slik? Hva gjør dere når det er på sitt verste?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg hadde hodepine i 2 uker i strekk rett før påske... og jeg måtte bare ta paracet, hadde ikke noe annet valg...klarte ikke fungere i det hele tatt uten =/ Er ikke så plaget nå, kommer bare sånn innimellom... men det er ikke verre enn at jeg klarer meg uten paracet =) =)
Mamma`n til A Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Hei! Jeg har fått meg en kraftig hodepine som kommer fra bihulene. Hatt det av og på i fire uker. Jeg har fått en nesespray (Nasonex), men hjelper ikke. Desverre så er det ikke så mye å gjøre med hodepine. Prøv en varm dusj/varmt bad, rispute som du varmer rundt skuldre, slapp av i mørkt rom, unngå støy. Blir det ille så kan man ta en Paracet av og til. Barnet har det ikke bra når mor pines av hodeverk heller. (Det var det min lege sa til meg). Og DRIKK MYYYE! God bedring
Eplebiten Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2011 Lurer på om det kan være været som har kommet med hodepinen. Er mye ute om dagen (jobber i bhg) og med all solen blir det en del mysing. Med en gang jeg tar på solbriller hjelper det litt, slapper mer av da. Får helle nedpå litt mer vann (bare på jobb i dag gikk det 2 liter) og legge meg tidlig idag og håpe det er gått over til i morgen.
MK73 Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Nå gjør jo du mye av dette allerede - men dette er gode tips: - Drikk nok vann - Hold blodsukkeret på et jevnt nivå (spis lite og ofte) - Få frisk luft og gjerne litt fysisk aktivitet - Sov godt og nok - Hvis det blir ille og du er hjemme, legg deg i et stille, mørkt, kaldt rom Jeg har hatt det samme problemet periodevis i graviditeten - så skjønner hva du mener. Håper du føler deg bedre snart.
MK73 Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 - Hvis det sitter i bihulene kan jeg også anbefale neseskylling med et nesehorn. Hjelper faktisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå