Gå til innhold

Hvor mye koster fotograf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å leie inn en fotograf til å ta bilder etter vielsen.Blir bilder av oss to og noen med vesle jenta vår.Hvor mye tror eller vet dere er sånn ca pris for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GOOGLE er en fin oppfinnelse ;)

Skrevet

990,00 på FAME :-)

Skrevet

Det er jo bare tull at det koster 990 kroner hos Fame. Du sitter jo da ikke igjen med noen bilder.

Jeg kan love at Fame er en av de dyreste, det er ikke uvanlig at prisen ender på 20 -25 000.

Ellers må du regne med et sted mellom 5 000 - 10 000 kroner for en flink fotograf, der du får et x antall bilder.

Folk må ikke la seg lure av slike bedrifter som har lave summer for selve fotograferingen, sjekk ut hva det faktisk koster når du ønsker å ha bildene på en CD eller på fotopapir.

Skrevet

Fotografen vi skal ha tar 12000kr. Dette innebærer at han er med meg til frisøren og tar bilder der. Han tar bilder av vielsen og på kirketrappa. Og ca 2 timer blir satt av til fotografering etter vielsen av oss og evt forlovere. Da får vi 25 bilder inkludert innbundet i en perm og over 100 bilder på en cd plate.

Fotograf er ikke noe jeg ønsker å spare penger på. Dagen går utrolig fort og man har lagt ned mye tid og penger på den. Da vil jeg ha den godt dokumentert av en profesjonell. Bildene og minnene fra bryllupet er tross alt det man sitter igjen med etter dagen er over.

Skrevet

Glemte å si at hvis vi bare ville ha bilder etter vielsen kostet det 3500kr og da tror jeg ikke det var inkludert noe særlig med bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...