Lene~mor til tre Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Barna skal ha jubilemums fest/konsert på skolen og skal derfor ha på seg 70 talls klær. Noen som har forslag til hva vi kan bruke? Har sett litt på nettet å funnet ut at det gikk mye i gult, orange, brunt , blomstrete og mønster med rundinger... Skal jo ha til både jente og gutt
Jojo x3 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Slengbukse kan både gutt og jente bruke. Tunika til jente i sterk farge eller med store mønster som f.eks blomster, skjorte i sterk farge til gutt. Begge kan ha bånd rundt hodet, jenta gjerne med to fletter i håret. Skjørt med sterke farger, langt. Kort kjole i sterk farge med stort belte rundt magen. Eller glitrende tubetopp med slengbukse til (da blir det mer disco). Peacesmykke, stort (tror jeg så det billig på cubus for ikke lenge siden). Afro parykk eller blondie parykk. Store runde solbriller- Skal du sy noe eller tenker du kjøpe? Kjenner du noen som kanskje har tatt vare på noe eller har liggende i skap som du kan låne? Fretex har kanskje også noe. E-bay? Du kan jo se på That 70s show på tv 2 for å få inspirasjon
Lene~mor til tre Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg tenkte jeg skulle gå innom bruktbutikken i byen her å se om jeg finner noe der til en billig penge, der har dem jo alt mellom himmel og jord Kanskje jeg finner noe i butikken også, mye retro stil som er inn nå hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå