Gå til innhold

Hvordan ser det ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min stue har vi en vegg med tv- tvbord- bokhylle- 2 hyller på veggen over tv med pynt i mellom:)

teppe, stuebord, stor sofa og mørke gardiner (skal kjøpe nye da )

Skrevet

Hvit sofa med hvitt speil over og to store hvite lenestoler (i stoff), og en pall i samme farge. Tepper og puter til pynt i "salongen", og et flussteppe på gulvet. Hjemmelaget stuebord som også er også hvitt med to store lave kurver i naturfarge under. Kurv i samme farge på gulvet til bladene mine.

Tv-benken er også hvit med pyntefat i sølv oppå (tv'n henger på veggen). Som kontrast har vi en mørk sjenk langs den ene veggen med et stort fotografbilde av barna våre. Oppå sjenken går det i hvitt og sølv, en høy lampe med sølvfot og hvit skjerm, gyngehest i sølv, høye lysestaker som også er i sølv og en hvit boks som det står photos på med fremkalte bilder i.

Vi har også et mørkt glasskap i samme serie som sjenken, og et spisebord med samme farge, men med spisebordstoler med hvite trekk. Over henger en stor lysekrone. I glasskarmene har jeg mange grønne planter, en lampe, 2 glasskupler til kubbelys og kubbelysestaker i sølv. Har også to av de "berømte" sinkhusene. I to av vinduene mine henger det fine "lykter" til te-lys. Gardinene mine er lyse. Resten av pynten i stuen går også i hvitt og sølv, med litt lyseblått innimellom. Har også en stor grønn plante på gulvet med hvit potte, og to store lykter.

Puuuh, et veldig rotete og kjedelig innlegg, men pytt pytt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...