Gå til innhold

Hvorfor er det så gjevt med Egons?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ganske få som synes det? Tror ganske mange anser det som et harrysted.

Skrevet

Egentlig ganske lite. Men det duger på lik linje som Burger King og McDonald`s sånn av og til

Skrevet

Syns ikke Egon er "så gjevt", men er innom i ny og ne fordi jeg liker maten. Og det er helt greie priser og koselige folk som jobber der.

Skrevet

Jeg elsker maten på Egon :)

Men nå er ikke jeg vanskelig i matveien, liker McDonald og BurgerKing også ;) For å si det på en annen måte, så liker jeg nesten all mat så lenge jeg slipper å lage den selv, hehe.

Skrevet

De har pannekaker på barnemenyen!

Bedre enn de plassene som har bare frityrmat på barnemenyen.

Ellers liker jeg menyen for de voksne også - god og variert mat.

Skrevet

God mat til en grei pris og stort sett fine lokaler. (i forhold til hva slags stil jeg liker)

Greit om noen syntes det er harrry men å sammelingne det med burger king og mcdonals syntes jeg blir merkelig. Det er gnaske så stort forkjell der da

Skrevet

God mat og godt utvalg på menyen, aller finner noe de liker der liksom, både store og små;)

Dessuten er det et ganske barnevennlig sted og ingen ser rat på deg om du har barn som har litt problemer med og sitte i ro.

Syns heller ikke at stedet er "harry", forklar hvorfor det er det da???

Et avslappet lokale med god mat for en ok pris? Hvordan kan det bli harry?

Synd et er mye verre med fancy cafer som tar overpris for dårlig mat bare pga av at det er et "poppis" sted.

Skrevet

Hvorfor er syns folk Egon er harry?

Har bare vært der en gang, for noen år siden. Kan ikke huske at jeg syns det var noe harry over det stedet jeg. Ble litt nysgjerrig nå!

Skrevet

Harry sted med overpriset dårlig mat.

Skrevet

Jeg synes Egon er helt ok og det er fast møtested for venninnegjengen min. Helt ok mat til en grei pris, og oreokaka der er perverst god.

Jeg har ikke hverken tattovering, navnskit på barnevogna eller rottehale så da synes jeg det er ok å veie opp med litt harryfaktor fra Egon dersom noen ser på det som harry.

Skrevet

Det er greit i ny og ne synes jeg, men det irriterer meg sånn grenseløst at man må bestille i "baren". At ikke de som jobber der kommer rundt og tar imot bestilling mener jeg..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...