Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Syns dere jeg er for gammel til det? Er 27 år gammel, har hatt det før, men måtte ta ut pga operasjon, og det grodde igjen. Nå er det er et merke der piercingen var.. Har litt lyst på ny da!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Ja.. du er for gammel. det er stygt i tillegg
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Ja.. du er for gammel. det er stygt i tillegg
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Piercing i øyenbrynet er ikke pent, men utenom det er det bare å kjøre på! Det er du som skal trives med piercingen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Ok...piercing i øyenbrynet er blodharry og stygt. De eneste som har piercing der og synes det er kult, er rånere og folk fra bøgda. Ingen over 23 burde ha noe sånt i trynet. Så ikke gjør det,er mitt råd :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Øyenbrynspiercing er det styggeste jeg ser, verst er det på jenter! Og ja, du er for gammel til det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Gjør det om du vil, da vel? Jeg er snart 32, og har fremdeles piercing i øyebrynet. Har tenkt noen ganger på å ta den ut, men innser at den har blitt litt en del av utseendet mitt nå, og tror jeg kommer til å savne den. Jeg har forrsten to bittesmå sølvkuler - ikke ring. Dét syns jeg ikke er spesielt pent, hverken i øyebryn, nese, leppe e.l.... :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Fra en manns ståsted: Æsj! En ting er piercing. En annen ting er piercing i øyenbrynet. Til og med ansatte på piercingstudioer synes denne er lite fin og rett og slett flau. Videre er det utrolig lite feminint. Les: Marit Bjørgen 18:31 har helt rett. Det er en blodharry, rånete og bøgda ting å gjøre. Det ligger vel på omtrent samme nivå som plagg med "Tribal"-mønster på, og det sier vel kanskje sitt? Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes ikke det er harry eller noe om personen som har det har en ellers fin stil. Er stilen og jenta gnerelt lite oppegående synes jeg det er harry, men har hun selvinnsikt, er nogenlunde pen, har pen klesstil osv er det bare pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå