Gå til innhold

fortsatt ikke sett mer blod, 6 dager siden sist. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går på ul 5+4 så han kun fostersekk og fostervann så skal tilbake om ei uke. han så blod ett eller annet sted inni der jeg ikke husker så kaller det truende abort. men han sa at jeg hadde ikke mista for det hadde han sett mente han. så krysser fingrene:) puppene er noe ømme innemellom så er vl håp:) blod EN gang på papiret bare så er vel lov å håpe ikke sant? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når var det du hadde denne lille blødningen?

Det kan ikke ha vært en implantasjonsblødning da?

det har jeg hatt med begge svangerskapene mine. Med det første nektet jeg å tro at jeg var gravid for jeg hadde hatt mensen rett før jeg ble kvalm... etter å ha spydd og vært skikkelgi kvalm i en uke tok jeg turen til legen, men tok for sikkerhetsskyld en graviditetstest dagen før og den var så positiv som det gikk an å få den :)

da hadde jeg blødd en liten uke og var ferdig med det et par dager før jeg tok testen. Hos legen fikk jeg invendig ul for jeg ante ikke når jeg sist hadde hatt mensen og det viste seg at jegvar 8uke på vei :)

Denne gangen småblødde jeg i et par dager, fikk metallsmak i munnen og tok en test som var positiv :)

denne type blødning skal visst være litt sjelden har jeg lest, men jeg har altså hatt det med begge mine svangerskap, er nå 12+1 uker på vei :)

Skrevet

jeg hadde den 4+5.- spotta også som vanlig 4 dager før ikm og i ei uke. var på ul i går 5+4 men så bare fostersekk så jeg er veldig bekymra for at det ikke er noen baby.

Skrevet

Jeg blodde fra jeg var 4-5 uker og resten av trimester, samt et par ganger i 2.trimester. Nå skal babyen min snart bli født, og jeg så ham på ul senest i dag. Så det kan gå veldig bra tross blødning! Masse lykke til! :o)

Skrevet

tusen takk:)

i stad begynte jeg og møblere om her og det skulle ikke mere til før jeg fikk rosa slim. så jeg får bare sette meg ned og gjøre minst mulig.stoppet fort når jeg ble rolig igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...