Gå til innhold

Vil selge to bilseter fort, er dette en ok pris tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1000, for to Besafe izi seter, et bakovervendt og et fremovervendt. Eller bør jeg sette prisen lavere? 1000,- er samlet pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil selge dem fort, bør de kunne kjøpes hver for seg.

500 pr stk bør være fullt mulig å så solgt dem for ja, om de ikke er utgamle da.

Skrevet

Ja det er klart:) De er 5 år gamle så noen år har de jo vært i bruk, men er i fin stand. Fant de ikke billigere enn 1000,- på finn hvertfall.

Skrevet

Men etter 5 år så er de ikke like sikre pga materialtretthet. Og grunnen til at jeg nevner det, er at det er folk som er "dumme" nok til å kjøpe bare de tror de har gjort et kupp ..

Skrevet

Å det visste jeg ikke miss c. Vil jo ikke lure på noen dårlige seter.

Skrevet

Det er dine seter og du har all rett til å selge de til hvem du vil og til hvilken pris du vil :) Men som selger bør man være seg sitt ansvar bevisst - mener jeg. Som kjøper av bilstoler bør man også være seg sitt ansvar bevisst, i større grad enn selger, men så var det de prisene da ... Billig (dritt, unnskyld uttrykket) blir man alltid kvitt.

Skrevet

Hadde jeg kjent deg personlig og vist at setene var vanlig brukt, og ikke krasjet med, kastet hit og dit osv, så hadde jeg gjerne kjøpt dem, men ikke sammen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...