Gå til innhold

Jeg liker virkelig ikke kaffe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd iskaffe, vanlig kaffe og jeg har prøvd å putte kokesjokolade oppi kaffen. Men ikke søren om jeg liker det! Hva er det ved denne drikken som gjør at folk føler de må drikke kaffe for å være voksen?

"Liker du ikke kaffe? Er vel for ung enda du da.. ;)"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg likte kaffe fra jeg var 14 år da, så tror nok ikke alder har noe å si.

Samboeren min drikker ikke kaffe, og syns det smaker fælt, han er 25 år. Men jeg tror mange bruker kaffe som en måte å våkne på, det gjør iallefall jeg. To kopper kaffe er obligatorisk for meg om morgningene.

Skrevet

Var litt i samme gate som deg, men likte iskaffe da. Men nå blander jeg sånn kakaopulver på boks i kaffen (2 teskjeer) og den går ned på høykant. Hva gjør man ikke for å drikke kaffe? ;)

Skrevet

Kokesjokolade i vanlig svart kaffe? Nei nei nei...

Prøv Double choko mocca fra Nestlé neste gang, liker du ikke den, liker du ikke kaffe;)

Skrevet

jeg liker heller ikke kaffe, er nå 37 og har innsett at jeg faktisk aldri kommer til å like det. Likte heller ikke te før men har lært meg til det da det var et godt alternativ når andre drakk kaffen sin.

Man må jo ikke like alt da, det er vel egentlig ikke noe så sunt i kaffe at det er noe vits i å måtte lære seg til å like det. Synes jeg!

Skrevet

Hehe jeg er 40 og jeg spiser ikke mokkais engang!

Så det har ikke noe med alder å gjøre.

Når noen tilbyr kaffe - si høflig nei takk og be om et glass vann....

Skrevet

Jeg liker heller ikke kaffe, kjenner også kaffesmaken i enkelte kaker hvor de bruker litt kaffe( på glasuren som oftest) mens derimot synes jeg lukten av nytraktet kaffe er godt.

Blir nok heller aldri voksen når det kommer til den biten.

Skrevet

Det er bare et uttrykk HI at en ikke er voksen når en ikke drikker kaffe! Haha, snakk om å ta ting bokstavelig.

Jeg liker heller ikke kaffe, men drikker det for å våkne, ofte espresso med en sukkerbit i, da kjenner en ikke så mye av smaken.

Skrevet

Jeg liker heller ikke kaffe! Å min familie mener også at man ikke er voksen før man drikker kaffe, men klarer meg fint med å være ikke-voksen resten av livet ;)

Skrevet

Vel gjett hva! Du MÅ ikke drikke det ;)

Samma alder når man drikker kaffe da! herregud..

Skrevet

Liker du ikke så er det bare å la være å drikke det:)

Jeg har likte det/elsket det siden jeg var 15. Folk er forskjellige. Jeg f.eks liker ikke kaker/sjokolade/søte-kvalmende ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...