Gå til innhold

Vogn nr 2? normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har en svart emmaljunga mondial duo.. vi skal gå over til sportsdelen nå..

Jeg tenker og kanskje ha to vogner.

En litt nettere en å bruke nå som det sol og sommer, altså på våren og sommeren. Jeg syns kanskje emmaljunga sin sportsdel er litt tung, stor og klumpete nå. Spesielt ettersom den er sort med litt skinndetaljer på.. føler det blir veldig varmt da sola steker på den.....

Syns emmaljunga m/sportsdelen er ypperlig på høsten og vinteren. Den er stabil og god. og lett å komme seg frem.

Den jeg tenker som vogn nr 2 er denne:

http://www.flust.no/barneutstyr/barnevogner-og-tilbehoer/barnevogner/tfk-joggster-twist-barnevogn-mod2011/

Tenker kjøpe den i en litt lysere farge. Den er god å trille på asfalt og den er lett.

Emmaljungaen føler jeg som sagt er bedre til høst/vinter (mulig litt pga. fargen og tyngden).. og til å bruke som sovevogn hjemme og i barnehage (ettersom jeg føler den er mer stabil enn trehjulinger)..

Er dette skikkelig dumt? Føler bare den sorte tunge vognen er så lite nett og sommerlig. Varmt med svart også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her..

noen som forresten har noen erfaring med TFK Joggster twist. Har iallefall hørt masse positivt...

Skrevet

Hvis du har nok av penger og plass kan du jo kjøpe så mange vogner du hr lyst på, men å kalle det en nødvendighet er drøyt.

Skrevet

Er ikke TFK vogna også ganske stor?

Vi har en Emmaljunga Edge som hovedvogn, og har kjøpt en Emmaljunga Scooter nå som vogn nr 2. Jeg er superfornøyd med denne! Litt å trille, lett å slå sammen, og lett å ta inn og ut av bilen :)

Skrevet

Er ikke TFK vogna også ganske stor?

Vi har en Emmaljunga Edge som hovedvogn, og har kjøpt en Emmaljunga Scooter nå som vogn nr 2. Jeg er superfornøyd med denne! Litt å trille, lett å slå sammen, og lett å ta inn og ut av bilen :)

Skrevet

Den vognen er sikkert praktisk, men den er ikke så liten og nett.

Skrevet

Jeg synes det er unødvendig forbruk. Nå er ikke jeg så opptatt av vogner, men mer opptatt av miljøet og hva jeg faktisk har behov for.

Hadde samme Emmaljunga edge duo til alle mine tre - og den er flittig i bruk til en annen baby nå. Jeg synes ikke sportsdelen er tung i det hele tatt. Den har vært praktisk både på turer langs veien, på kjøpesentre og i terrenget (uten nett under).

Skrevet

Jeg ville kjøpt en mye mindre vogn som "sommer"vogn til ferier og handling og litt turgåing. En som blir liten sammenlagt.

Kanskje paraplytrille.

Skrevet

anbefaler MacLaren techno XT som vogn nr 2. Er liten og nett, har full liggestilling, og er kjempesolid. Tåler å bli med på reise jorda rundt uten nevenverdig slitasje.

Kostyer litt, men er verdt det, og de selges brukt for en bra pris

Skrevet

16.28 her.

Jeg er enig med anonym 16.35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...