Gå til innhold

Hva er vanlig? (Byggmenn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de jobber i et hus for å fikse opp feil fra da de bygde huset, er det vanlig at de koster opp støv og dritt etter seg når alt er ferdig, eller når du er ferdig for dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du nok gjøre selv.

Skrevet

Min manns firma gjør hvet fall det!

Skrevet

Ja, det skal man kunne forvente, men praksisen varierer nok mye er jeg redd. Det sier utrolig mye om firmaet og de som jobber der om de gjør det eller ei, jeg holder en knapp på at det nok kansje er de som rydder og ordner opp etter seg som man vil bruke igjen ved en senere anledning, hvis de har gjort det de skal faglig også.

Skrevet

Noen firmaer har den holdningen at de ikke ønsker å fakturere deg en masse penger for at de skal bruke tiden på å rydde opp.... så ryddingen blir overlatt til deg.

Skrevet

Når de skal rette opp ting etter seg, er det naturlig at rommet er i den stand det var i før de begynte (+ at reparasjonen er foretatt selvsagt).

MEN - så spørs det på hva de gidder da....

Skrevet

Vi skal ikke betal de noenting, fordi dette er en garantisak. .

Han har forlatt huset rotete og jævlig i to dager nå.. Har bare måtta støvesugd opp selv, og ute ser det helt for jævlig ut.. Håper han plukker opp ute etter seg iallefall! :)

HI

Skrevet

Det er helt vanlig å rydde etter seg på slutten av dagen. Til og med skipsbyggerfirma gjør dette, selv om kunden da ikke bor der. Vi ryddet ledninger og sveiseapparat osv hver dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...