Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Altså, pusen min skal ha små (hurra) hun har hatt to kull før, ene gangen kom de da jeg ikke var hjemme, og andre gangen hadde hun allerede fått en dødfødt da jeg kom hjem, resten kom ut mens jeg satt ved kassen. MEN åssen kan jeg merke at fødselen er nær? Hun nærmest bor på rommet til min datter, koser seg veldig i senga der. Men vil jo selvfølgelig ikke at hun skal få de i senga, helst i kassen sin. Pattene helt bakerst begynner å bli store. Jeg regna meg frem til 60-65 dg da jeg oppdaga at ho løp med hannkattene, så mine beregninger er tirsdag(ca 63 dager som er gjennomsnittet) MEN de kan jo komme før eller etter... Er det noen andre tegn jeg kan se etter?
Villa Perlesukker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Sjekk om det kommer melk ut av pattene. Da er det bare dager igjen. Vår katt venter i slutten av mai.... hurra...etter det skal hun steriliseres. Det er et ansvar vi katteeiere burde ta Men men du har sikkert hørt det før. Lykke til med fødsel
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Jeg tror kanskje du bør stenge henne ute fra soverom og lignende mens du er borte, men det er vel stor sannsynlighet for at det skjer om natten når hun har fred og ro. Katta mi gjorde det ikke i kassa jeg ordnet, hun tok det like greit under hjørnebordet på stua hun! Er vel noen tegn ved at det blir melk i pattene og at de blir større, men det er vel vanskelig å se.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hehe, "hilsen dyrlege" skulle det selvagt stå, ikke "hils en dyrlege".
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Tror innlegget mitt forsvant, elendige BIM...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Den som katten liker mest i huset vil ho begynne og dilte etter og mase på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå