Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Vita hjertegod grovbrød med fleskepølse.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 En youplet (husker ikke hvordan det skrives) yoghurt med jordbær.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Lavkarboknekkebrød med masse smør, kalkunpålegg og greddost.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Ooops... Jeg og en venninne var en tur til byen og spiste soft is:s Mmmm:) Var veldig godt da... Er såååå nydelig vær !
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Salat med kylling og parmesan og masse annet godt i... nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå