Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Vi har ikke sex så veldig ofte. Sist gang er for 5 måneder siden. Vi startet som elskere og var helt ville etter hverandre FØR vi ble et par. Det holdt på i ca. 1,5 år. Sexlivet dabbet litt av da vi ble sammen, og ENDA mer etter at vi fikk barn. Eldstemann er nå 5 år gammel. Jeg er nå gravid for tredje gang, og som sagt så har vi ikke hatt sex siden jeg ble gravid for over 5 måneder siden. Jeg er i utgangspunktet en veldig seksuell person. Elsker sex! Elsker spenning! Jeg og mannen krangler sjelden, og vi samarbeider kjempegodt under samme tak. Men gnisten er altså forsvunnet. Jeg har ikke lenger lyst på mannen min. Jeg kan onanere opptil 3 ganger om dagen (i de "verste" periodene). Jeg vil i utgangspunktet ikke leve i et forhold uten sex! Men jeg aner ikke hva mannen min tenker. Synes litt synd på han. Han må vel savne det han også. Vi snakker ikke så veldig mye om det... Tror aldri vi har vært kjempeforelsket i hverandre heller, det ble lissom bare oss... Tror dere vi komer til å holde sammen eller gå hvert til vårt etter hvert?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Umulig å si. Dere må isåfall finne (tilbake) gnisten!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Om dere ikke snakker sammen så ser jeg for meg at dere bare går lenger og lenger fra hverandre, og til slutt blir det brudd. Hva med å snakke med en 3. part?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå