♥gullegull08♥ Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Har slitt hele svangerskapet hittil (15uker)med noen hematom inne i babyenshule, disse tømmer seg litt etter litt i tide og utide,men det må til.. Var på påsketur og da fikk jeg en styrtblødning på flyturen opp til vestlandet,men kunne kjenne bevegelse i magen og slo meg til ro med at det var hematoma som tømte seg. Men på turen nedigjen igår skjedde det samme bare enda værre..hadde på et nattbind i tilfelle og det fylte seg fullt og rant over..fylte nesten skoa mine... Kom meg hjem og tillegg til å tømme meg på do flere ganger, så fylte jeg opp to nattbind til.. sorry detaljer.. fikk mange sterke litt vonde kynnere som holdt på hele kvelden og natta så reknet nesten med at alt håp var ute,prøvde å kjenne etter bevegelse idag men når jeg tok på magen så irriterte det tydeligvis livmoren til å trekke seg sammen. Fikk meg en hastetime på kk poliklinikken i formiddag,forberedt på det værste.. Men der var den lille sprellemannen min Fortsatt et risikosvangerskap, men fikk nytt håp om å komme i mål ÅH er så lykkelig
Skrømti Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Det var da knall bra å høre! Alt man skal gjennom du.. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå