Gå til innhold

Frekke kjerring!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 år med flere diagnoser, noe som gjør at vi er på mye kontroller, møter ol i forbindelse med dette. Vi skal nå til nok en spesialist og jeg måtte avlyse timen fordi sønnen min fikk omgangssyke. Vi fikk tilsendt ny timeavtale, men har ikke mulighet til å komme denne dagen så jeg ringte for spørre om vi kunne endre tidspunktet. Da presterer kjerringa å si at det kanskje ikke var så viktig for oss siden det er andre gangen vi bytter time! Hun sa det i et veldig nedlatende tonefall samtidig som hun sukket litt. Faen så forbanna jeg ble!!

Jeg ga klar beskjed om at jeg syntes det var helt unødvendig å komme med sånne kommentarer og at vi ikke kan styre når gutten er syk. Jeg forklarte også at det ikke alltid er like lett å få kabalen til å gå opp når man har kontakt med så mange instanser som vi har. Hun ble veldig spak og prøvde å snakke det bort. Og da var det visst ikke så vanskelig å finne en ny time allikevel.

Dagens utblåsning fra meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok sikkert bare lei av at alle bytter time hele tiden og hun må prøve å få ting til å gå opp... Men galt at det skulle gå ut over deg.

Skrevet

hehehe.. kjenner meg igjen, HI. Har også barn med flere diagnoser, og dermed mye oppfølging fra ulike instanser.

Kan si det sånn at du er ikke den eneste som har satt slike "kjerringer" på plass over telefonen ;)

Skrevet

Bra du sa ifra! Folk som blir behandlet dårlig av såkalte serviceinstanser og ikke sier ifra, har ikke min respekt - slik du har :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...