Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Det er vårsalg på easygrow dunposer som jeg har tenkt å kjøpe, så har tenkt til å slå til nå... MEN, jeg sliter så innmari med farge.. Har tenkt på fargen sort, brun eller sand. Skal ha en gutt.. Jeg har sort vogn, og syns derfor det kan bli litt veeel mørkt med både sort vogn og sort (eller brun) vognpose. men det er vel mest praktisk?? blir de veldig møkkete.. SYns den sandfargede er VELDIG fin (har sett den i virkeligheten, og fargen er mørkere og finere enn bildene. På bildene ser fargen mindre pen ut).. men er redd den blir sinnsykt upraktisk? trenger noen innspill fra erfarene damer dette er mitt første barn, så er svært uerfaren selv Syns dere det blir veldig dystert med sort vogn, og sort el. brun vognpose? evt . sort eller brun? heeeelp http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=1346&idkategori=107&kat_name=Easygrow dunposer&prod_name=easyGrow dunpose inkl. forlengerledd-INTRODUKSJONSTILBUD!&startrow= Her ser dere fargene forresten..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 vi har svart vogn med den mørkebruke posen synes det er fint med mørke farger på vinteren.... sand ser så "kald" ut
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 mørke brune mener jeg ikke lett å se på tv og skrive her samtidig
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Lurer på det samme. Vi skal ha brio go brownmetallic. Den har mørkbrun bag/sittedel og metallicbrunt understell med svarte detaljer. Aner ikke hvilken farge jeg skal velge. Finest med svart kanskje siden vognen har svarte detaljer?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 vet ikke hvordan den vognen ser ut. vi har svart emmal junga edge og der passer den kjempe fint hvertfall
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 HI her.. Ja , blir nok svart eller brun Har svart emmaljunga vogn, så blir vel penest og mest praktisk med svart? syns den brune er veldig fin også... *gruuble* Hvis dere skal bestille anbefaler jeg dere å gå på lilleprinsen der har de nå vårtilbud.. 500,- i avslag.. satt ned fra 1999,- til 1499,-.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 http://www.barnevognguiden.no/2-barnevogndebatten/75488-brio-2011.html Hvis du blar litt lenger ned på denne siden får du opp bilder av vognen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå