Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 og det på grunn av at vi ikke får familiehjulet til å gå rundt. Han gjør ingenting om han ikke blir bedt om det (må gjerne si en ting flere ganger, for til slutt å gjøre det selv) Han syns ikke det gjør noe om alle klærne hans er i skittentøyet så lenge han kan ta ting når han vil. Det med klærne er jo greit, jeg kan bare la være å vaske hans. Men det er alt det andre; tømme boss, vaske dass, rydde, vaske under bordet hver dag da vår lille holder på å lære seg å spise selv. Han sier at jeg er sur hele tiden, og jeg sier at han må delta mer. Han mener selv at han gjør masse, men kan ikke komme med konkrete eksempel. Jeg har vært deprimert lenge. Det er ikke det at disse tingene tar så lang tid, men at jeg må gjøre dem. I tillegg til å jobbe 100%. Og for ikke å snakke om alt det praktiske rundt barn?! Hvem gjør det også? Joda, det gjør jeg. Og i tillegg bør jeg smile og være glad.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg kan forstå deg. Hvis dere ikke kan enes om hvordan hverdagslivet skal gå rundt for begge, er det like greit å få "fri". Det virker som mannen er oppvokst hos en mamma som sannsynligvis har ryddet og vasket rundt han. Eller at han mener husarbeid er for kvinner. Jo, hvis du var hjemmeværende, så hadde det falt på deg men.. Synd for deg at du valgte en slik. Det er viktig å velge menn etter hvordan de ser familielivet. Kjærestetiden uten barn kan gå raskt over og hverdagen er ikke like glamorøs. Menn som kan rydde etter seg og støvsuge når de føler det er skittent uten at dama gnåler i bakgrunnen synes jeg er sexy:) Jeg kan ikke fatte hvordan damer godtar slikt og i tillegg gladelig spriker med bena. Mennene får i både pose og sekk, og hvem vil ikke det hvis de kan? Klem igjen bena til mannen bryr seg om omgivelsene i noen meters radius rundt Mr. Snabel:P
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Har dere gått i terapi? Ville anbefale det om dere sliter.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Skaff dere time til terapi! Jeg garanterer at terapeuten kommer til å si til mannen din at han må delta mer - det hjelper fælt å få høre det fra en tredjepart (han er sikkert døv for "gnålet" ditt).
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Ano 13:15 Er du dum i nepa ??? Å nekte mannen sex, ja pokker, da blir det iallfall bedre! Da provoserer man ikke frem enda flere problemer, surskap, irritabel mann og det som faen er... Kan jo risikere han selv vil gå hvis man holder på å skal kreve "betaling/goder" for sex. Herregud for en holdning! Sex skal ikke være noe forbanna pressmiddel! Man må kunne kommunisere eller gjøre det på andre måter.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Vil anbefale dere terapi på Familievernkontoret. Det er gratis. Og om du skal bli alenemor mener jeg også å mene at dere uansett må ha deltatt på slikt om du skal få diverse stønader??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Uff føler med deg. Hva med å sette opp en vaskeliste og en gjøre-ting-med-barnet liste. Skrive hva som må gjøres og hvem som skal gjøre det! feks: kveldsstell: man-ons-fre-søn: mammas oppgave tirs-tors-lør: pappas oppgave feks: støvsuge: man: din dag Fred: hans dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå