Gå til innhold

Gravid med gutt = høyere mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så tungt å puste, og er i uke 26 i morgen. Det er vel slik at det ikke blir lettere å puste før magen synker. Og om det skjer er det vel veldig lenge til:O

Tror også at gutten vår sitter i seteleie, har det noe å si med at det er veldig tungt å puste og at magen er høy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også med gutt å føler magen presser veldig opp under puppene. Ganske ubehagelig. Gikk sist med jente og kan ikke huske jeg følte det på samme måte da.

Skrevet

Jeg er i uke 28 forresten :)

Skrevet

Jeg har også en som ligger høyt oppe og stadig sparker i ribbeina.

På ultralyd mente jordmor hun så en gutt, men litt usikker da han snudde seg før vi fikk sett d selv;)

Forrige gang lå babyen lenger nede, og kan ikke huske jeg ble sparket i ribbeina, men lenger nede. Fikk da jente:)

Så kanskje d er noe med disse guttene ja!

Er forresten i uke 31.

Skrevet

Har også jenter fra før, og kan ikke huske jeg har hatt det slik før:O

Men her er jeg ganske sikker på at babyen er i seteleie, ettersom jeg aldri får noen spark i ribbeina, men heller nede mot skambeinet.

Er kanskje noe i dette da at guttene ligger litt høyere:)

Skrevet

Til meg er d motsatt. med guttene så lå magen mere midt på, men nå strekker den seg veldig, heldt fra skambeinet t brystene hehe. jeg sliter veldig me pusten nå. er 9 dager til termin nå men ingen tegn på at magen kommer til å synke. så må nokk bare holde ut me tungpust en go stund til.

Skrevet

Jeg har to gutter og med nr en var magen rund som en ball og høy! Med nr to var magen rund som en ball og LAV!!! Så det har visst ikke noe med kjønn å gjøre =)

Skrevet

Sist jeg gikk gravid lå magen veldig høyt. Den sank heller aldri så hadde mye vondt/press øverst i magen/ribbena. Fikk jente da, så tror ikke kjønnet har noe å si. Magen sitter høyt nå også, er i uke 27 men vet ikke kjønn denne gangen.

Gikk og ventet og ventet på at magen skulle synke sist, men det skjedde aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...