Gå til innhold

Flere som trenger søskenvogn her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minste gutten min er akkuratt fylt 2 år når bebien kommer, og er litt usikker om vi trenger søskenvogn da . Han vil jo fortsatt trenge vogn når vi skal gå lengre turer !

Noen flere som vurderer dette ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp... Her blir det 18 mnd imellom de minste hvis alt går bra. Men aaaner ikke hva slags søskenvogn vi bør ha... Ikke peiling i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, vi må ha søskenvogn, blir nesten 1 år mellom mine, så må det. Litt lyst på easywalker sin, hvilken skal dere andre ha? Tar gjerne i mot tips om dere vet om noe som er bedre. Kommer til å kjøpe på finn.no denne gangen. Men kommer nok ikke til å kjøpe før til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bil, så om jeg skal busse en 2 åring og en baby til 2åringens bhg hver dag må jeg ha en liten søskenvogn. Så jeg har vurdert den til phil & teds, kjenner flere som har den og de er storfornøyd. tar ikke opp mere plass enn en vanlig trehjuler. Je har nå mountain buggy, er så fornøyd med det, men de har bred søskenvogn, og det er så upraktisk på buss. Om der da er en annen vogn på bussen kommer vi ikke med og må vente på neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby må vel være i den første delen på mountain buggy?? Syntes det så ut som når legger ned den øverste delen til å ha bag i så går den inn i den bakerste delen ?

 

Spørsmålet mitt er vel om det går ann å softbag i den :P :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...