Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg er 31 fullgåtte uker i dag men føler ikke magen min vokser. Føler det har stått stille i 1-2 uker og samtidig så har jeg hele tiden gått opp i vekt mens nå har jeg kanskje lagt på meg et halvt kilo på 2 uker. Ser at magen kan være annerledes fra dag til dag da etter hvordan hun ligger, men blir litt redd for at hun ikke vokser nok inni der. Jeg kjenner jo liv så vet jo at hun er i live iallefall.. Andre som opplever dette? Skal til jordmor og lege på fredag da:)
skinnfilla Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Tror mange ganger at vi blir litt blinde på størrelsen vår... Jeg synes ikke jeg var særlig stor,men bilder lyver ikke;) dette sjekker de til fredag, så lenge du kjenner liv hver dag så er nok alt i sin skjønneste orden;)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Ja de sjekker det jo til fredag, og skal jo både til lege og jordmor. Sf målet er sikkert steget som det skal og at det bare er jeg som blir litt blind på størrelsen. Merker jo selv at noen dager føler jeg meg svær og tung og andre dager føler jeg meg nesten tynn haha
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Jeg er i min 31 uke og jeg har ikke så stor mage.. Mange som ikke tror jeg er så langt på vei. Symfysemålet mitt var sunket litt, men har vært på to ul etter de målte det og alt er i skjønneste orden i magen Så ta det med ro og slapp av til fredagen kommer! Som de sier; kjenner du bra med liv så er nok alt bra
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Når jeg var i uke 32 hadde sf-målet gått litt ned, men det var bare fordi babyen hadde lagt seg med hodet nedover og dermed tok mindre plass på en måte... Kan være så enkelt..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 De fleste fostre vokser raskest/legger mest på seg frem til ca uke 30 pluss/minus. Jeg ville tatt det med ro frem til fredag så lenge du kjenner liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå