mamme te snart 3 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 nåken gode svar?? Det er så fint ver har lyst ut på tur...
Willy Wonka Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 jeg vet hvertfall ved høy feber så er det ikke heldig med å være ute pga. store temperaturforskjeller. Men nå er det straks like mildt ute som inne, så vet ikke. går sikkert bra med en tur, men for all del husk god lufting og ikke for mye klær.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Fordi temperaturforandringene ute fra inne kan føre til bla luftveisinfeksjoner. Denne tiden av året er faktisk den verste da luften enda er temmelig rå. Man syns det er godt og varmt, kler på seg litt for lite osv og vips så har de små fått en infeksjon. Jeg sitter selv inne med en liten en, han har ikke feber, men pga luftens råhet ute nå velger jeg å holde han inne til han er litt lettere i pusten. Jeg lufter heller de rommene han ikke er i med gjevne mellomrom slik at han får frisk og god luft på den måten, men uten direkte å være i "trekken" om man kan si det slik.
På'n igjen! Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Dersom det er fint vær ute, og ikke for kaldt er det uproblematisk å ta barnet ut dersom allmenntilstanden er bra. De blir ikke dårligere av det så lenge de ikke fryser og ligger lunt i vognen. Det er i alle fall min erfaring, har hatt mine barn ute i vognen selv om de har hatt feber. Minsten sover dårlig i sengen på dagtid, og en god tur med vognen gjør at hun sover godt og lenge, noe som gjør henne fortere frisk! En grunn til å holde de inne når de har feber er at de trenger ro og hvile, så man bør jo ikke ta de ut for å leke, men en tur i vognen er ikke noe problem. God tur og god bedring!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Ut på tur i vogna er helt greit selv om de har feber synes jeg, men ut for å leke og springe rundt er vel ikke like greit. Frisk luft er ikke skadelig selv om de er litt syke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå