Mockanin Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hei Jeg skal ha familiebursdag snart. Dette er en dag midt i uka. Jeg er ikke hjemme fra jobb før tidligst kl. 17 og det samme gjelder mannen min. Tenkte å invitere familien til kl. 18. Men hva skal jeg lage til mat? Tradisjonen er varm mat. Pølser vil jeg IKKE ha i og med at jeg ikke spiser det selv. Rekker ikke å lage pizzaer heller. Skulle helst vært noe jeg kunne gjort klar dagen før. Ikke går det å feire i helgen før eller etter da det er andre bursdager og reiser på planen for folk da. Tips mottas med stor takk. Vi blir 7-8 voksne og to barn.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 - Kyllingsalat - Lasagne - Gryterett - Grillspyd (kan lage dem dagen før, grille går fort) - Rundstykker med godt pålegg Hmm... noen forslag i hvert fall!
mamme te snart 3 Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Lapskaus.. lagar den dagen før så berre varma den opp
vuosttas Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Pizza går fint an å tilberede dagen før.. Kjøttdeig og pizzasaus og bunnen kan du steke dagen før. Pizzabunnen skal halvstekes..
tryde Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 lappskaus ser jeg at allerede er foreslått, det er grei matr som alle liker.
camilla^ Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Når det er mat jeg skal lage dagen før så blir det som regel gryter i forskjellige slag, ungene forlanger kyllinggryte i sine bursdager om jeg ikke rekker å lage mat samme dag. Så da er det bare å varme, steke noen baguetter evt ris. Salaten kan jeg lage dagen før også om vi skal ha, men få som spiser det her så sjelden jeg gidder å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå