Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg leser her inne at flere får sjekket livmorhalsen, modning osv hos jordmor. Er dette noe som blir sjekket helt på slutten? Jeg har aldri opplevd å måtte kle av meg.. Men jeg er jo selvsagt spent, ¨så håper på en grundig undersøkelse, hihi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg var på kontroll i går, var da 38+3. En helt vanlig svangerskapskontroll, men jeg spurte om hun også skulle sjekke modning og sånt (jeg gikk ikke til jordmor i forrige svangerskap). Hun svarte at det ikke er noe hun automatisk gjør når det nærmer seg termin, bare hvis kvinnen har lyst og spørr om hun kan gjøre det. Så jeg fikk sjekket modning, var heldigvis myk og moden og hadde faktisk et par cm åpning! :-) Så det er sikkert bare å spørre... :-) Men har også hørt at ikke alle jordmødre og leger vil gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Det er en helt ordinær kontroll. Og selv om det virker slik her inne, så er det ikke vanlig at jm sjekker modning med mindre man er ved/over termin og selv ber om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå