Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 la barnet drikke saft spise annet en økologisk ikke ha teppe forran vognen ikke kose seg på MCdonnal og andre slike fandens plasser. Hvordan lever en ekte DIBmamma?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Innelåst i huset, bortgjemt i en mørk krok med valiumboksen i umiddelbar nærhet i tilfelle et nytt hysterisk anfall skulle snike seg på. Og alle kanter og vegger er dekket inn i skumgummi og bobleplast. Det er da det minste en kan gjøre for de stakkars små babyene som IKKE skal mishandles ved å kalles prins/prinsesse, og som ikke skal få for mye skryt og bli selvgode, men heller ikke for lite slik at de får dårlig selvtillit. Har jeg glemt noe nå?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Her glemte jeg anonymknappen, men det passa jo fint for da kan jeg presisere at jeg ikke tror ett sekund at den typiske dibberen er akkurat slik. Det er bare de svært sjeldne ytterpunktene. Håper jeg... ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Neivel? Er du sikker på at du har hentet all denne usaklige informasjonen her inne? Har vært her siden 2003 og det har aldri vært sånne normer her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Om du klager på mannen er du en dårlig kone og drittkjerring, men om du forsvarer mann er du naiv og dum.
Snuskomrusk Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 ..Du bør vel egentlig ikke ha en mann i det hele tatt, siden denne enten er utro, ekstremt selvsentrert eller har andre uforenelige lyter.. Videre er det heller ikke godtatt å være alenemor, alle vet jo at de er løse på tråden.. Ofte lurer jeg på hvor alle disse barna kommer fra? ;-P
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 er du helt sikker på det da, at det er ytterpunktene Bestemorpupp
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Man velger sine fanesaker (det tror jeg de fleste foreldre gjør) og mine er å ikke drikke saft, å spise sunt, å pusse tenner hver dag, å sitte bakovervendt i bilstol, å ikke ha teppe foran vogna og se minst mulig på tv. I tillegg til de vanlige tinge som ikke å slå, ikke mobbe osv. Hysterisk eller kjip? Det vil jeg ikke si. Man trenger ikke være enig i mine valg for mitt barn, men jeg syns dette er gode valg for mitt barn. Tror jeg er en ganske så vanlig mamma.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 shit 08:49 du følte deg litt truffet du? Stakkar deg!! Tenk å måtte forsvare seg selv i en tulletråd som dette?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 08:42 Hehe, av og til skulle en tro at det var normalen her inne, men jeg er frivillig naiv når det kommer til akkurat det, og tror på den menneskelige fornuften ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Men du driver vel ikke på å skjeller ut alle andre som ikke gjør som deg og sier at de er dårlige foreldre og kommer med dumme forklaringer på avviket som at de må være veldig unge e.l?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg gir dem den samme respekten jeg forventer å få tilbake. 08:49
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Nettop, da er du en del av normalen her inne, ikke de hysteriske som folk her er drittlei av ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Min erfaring er stikk motsatt. En dib-mamma hun drikker gjerne noen glass vin under svangerskapet, hun har teppe foran vognåpningen og hun dytter gjerne trynet fult av dritt bare for å bevise at hun ikke er hysterisk. Samme f*en med livet i magen. Passe på å spise kun salami på brødskiva også så er lykken komplett. Det som velger å følge anbefalinger gitt under svangerskap og babytida, er jo tross alt hysteriske.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Jeg blir litt oppgitt.. dette er en tulle tråd en tråd hvor vi kan ha det litt gøy. Hvorfor iallverden må noen føle at de må forsvare seg? Bestemorpupp hadde en hysterisk morsom beskrivelse .. humor kalles det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå