Gå til innhold

Panikkangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det her? Lurer på om dere kan fortelle litt om hvordan det arter seg for dere, hvor lenge, og hva slags symptomer dere får når dere har et anfall?

Jeg tror jeg har det, og vil så gjerne høre litt om hvordan andre opplever det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg har det til blodprøvetaking (legen skrev det som en psykisk lidelse i alle fall)

kommer så snart jeg ser utstyret og forsvinner når jeg kommer meg ut derfra, men er nervevrak resten av dagen

samme opplegg hos tannlegen

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg opplever det ikke ved noen spesielle situasjoner, det kommer helt ut av det blå, med en vanvittig hjertebank, ekstraslag, pustevansker, kraftløshet og følelse av at hjertet er få minutter unna å stoppe.

Dette kan skje flere ganger i løpet av dagen, og varer ofte i en halvtime før det gir seg.

Har vært flere ganger hos legen og tatt ekg, og det er normalt, så det er sannsynligvis ikke noe galt med hjertet.

hi

Skrevet

oki, da har jo jeg en "fordel" med at jeg vet hva som gjør at jeg får dette. har skremt fletta på en tannlege med å gripe i borren i panikk og rømningsforsøk. ha begynt og bli flink med nåler i alle fall, så med meg kan det jobbes med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...