Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Nr 1: 80kvm, 2 soverom, 7.500kr Nr.2 120 kvm, 3 soverom, 9.500kr Vi er en familie på 4, gutter på 2 og 4år. Vi skal spare slik at vi kan bygge om noen år.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Skal dere spare, og guttene kan dele rom, er 80 kvm helt kurant.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 1 så klart!!! holder i massevis, uansett om dere skal spare eller ikke:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Nr 1. Men mindre det er helt elendig planløsning er det stort nok for et par år. Er 2000 ekstra dere kan spare i mnd da..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Jeg og min mann bodde i en leilighet på 80 kvm, og det er en stor leilighet for to.. Men vi hadde bare 1 soverom så derfor jeg tenker det blir trang. Men gutta dine kan jo dele soverom, så går jo det bra )
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Hadde utvilsomt valgt nr 1, med mindre dere regner med det går veldig mange år før dere skal bygge? Uansett er det jo alltids mulig å flytte igjen i mellomtiden, dersom det tar lenger tid enn planlagt, og dere innser at det blir for trangt på 80 kvm/2 soverom.. Vi bor 4 stk på ca 80 kvm (2 soverom), og det går kjempefint! Selvsagt krever det at ting har sin plass, og at de faktisk blir lagt nettopp der - ellers blir det VELDIG fort kaos! Men orker man litt mer rot, eller gjør som meg; smårydder "hele tiden" (tar med meg rot fra A til B når jeg likevel går forbi det) ... så går det heeeeelt fint med litt dårlig plass en periode! :-) Guttene dine kommer trolig til å stortrives med å dele rom, og så små som de foreløpig er, så gjør de neppe noe av å "måtte" leke i stuen istedetfor på rommet sitt. Husk at barn tar LITE plass om de må. Og lærer du dem opp til å rydde etter seg når de er ferdige, så slipper du at stua flyter over totalt! ;-) God flyttings!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Takk for alle svar. Vi velger nr 1. Hadde egentlig allerede bestemt oss, men greit med andre sitt synspunkt også! Er jo enig med dere at det er bra nok plass. Takk for flott svar 09:37 Ja jeg liker å ha orden i "sysakene" så det tror jeg ikke blir noe problem. Gutta er flinke til å rydde også, her i huset har vi en regel. Maks 2 kasser ute av gangen Og gutta skal få det største rommet, så der er det god lekeplass!! Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå