Gå til innhold

Er det bare jeg som IKKE ser på Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er noe stort møkk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei du er ikke alene! Men jeg føler det på samme viset. Det er møkkatv, rett og slett.

Skrevet

Nei, ikke bare deg. Jeg ser ikke på noe som helst TV, bortsett fra vintersport og noen politiske satireprogram...

Skrevet

Nei, vi har ikke de kanalene. Vi har dem bare en gratis måned i året, i november er det vel RiksTV slipper løs alle kanalene på oss gjerrige stakkarer.

Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. Vet ikke en gang om det er møkk, for jeg har aldri følt meg fristet til å sjekke. Men jeg må innrømme at jeg antar det!

Gjest Antarctica
Skrevet

Har ikke sett et minutt på det, og er ikke tilbøyelig til å oppsøke programmet. Fatter ikke at det fyller spaltene med "kjendis"-stoff, ettersom de aktuelle menneskene er totalt ukjente for meg. Samme med Farmen-folk.

Skrevet

Du er langt fra alene, jeg kjenner faktisk ingen som ser på det. Ikke som de tør å innrømme, i ale fall :-) Men så er jeg en voksen dame på 34 år, har inntrykk av at det er mer den yngre garde som ser på det.

Skrevet

Jeg ser heller ikke på det! jeg er 37.

Skrevet

Aldri sett det! Er for gammel.. Hehe

Skrevet

Tror også jeg er for gammel, blir 36 i år! Har aldri sett det og har null interesse av å se det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...