Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 .. hvis du har hatt det, har det "gått for deg" da?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 jeg synes analsex kan være veldig godt med den rette partneren. For meg er tillit veldig viktig om jeg skal klare og slappe av og igjen nyte. Har ofte litt problemer med å få orgasme gjennom vanlig samleie, men med analsex har jeg fått orgasme hver gang.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 LOVE IT! og ja, om du ikke skjønte det på første to ordene
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Jeg kan garantere at alle som har jevnlig analsex, blir inkontinente for avføring når de blir gamle! Lukkemusklene i tarmen er konstruert slik at avføring skal komme ut, ikke slik at noe skal komme inn!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 jeg prøvde det for første gang for kort tid siden, og det var skremmende godt! Jeg fikk orgasme ..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Skremmende godt her også! Har fått orgasme, ja, men hjelper til med en vibrator eller mannen kjæler meg med en finger samtidig, da er det helt crazy deilig. Ikke godt hvis mannen har for stor penis eller ikke tar seg god nok tid med avslapning osv. Glidekrem el lign er et must. Og syns du det blir mye med hele penisen, kan det være en fin start å la ham bruke fingrene først. Til henne der over som mener man blir inkontinente: nei, det fins ikke belegg for det. Man kan få skader på ringmuskelen på ulike måter, enten ved fødsler, kreftoperasjon osv, men bare å føre en penis/dildo/finger inn skader ikke mer enn å la noe passere ut. Muskelen slapper av når den får riktig impuls, enten det er impulsen fra tarmen om at innholdet må ut, eller fra en finger som berører samme nerveområde. Og når berøringen er over, strammer den seg til igjen. Kroppen er levende, vettu! Den er ikke som en bil som bare blir slitt!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #10 Skrevet 26. april 2011 Liker det, men mannfolk er noe pyser som ikke vil ha en gulrot opp i ræva, så det er sjelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå