Gå til innhold

Noen som vet om hvor det selges string/tanga bikini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir en laaang faaen i om dere som kommer til og kommentere om hvor trashy/horete det ser ut, eller hvor ut det er! dere kan bare la ver og svare helt enkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver det allikevel: stringbikini ser så inn i helvete trashy og horete ut! Synes synd på de stakkars damene som går der og tror at de er deilige :/

Skrevet

Vil ikke gå rundt med en kritt hvit rumpe, det er noe av det mest u sexye jeg ser

Skrevet

Jeg er ikke en av dem så går rundt og tror jeg er deilig. Men jeg har kropp til og gå sånn. HI

Skrevet

hva med å google det? de selger det jo i de harry sjappene i syden, men du finner det sikkert i Norge også.

Eller du kan bruke en sort string truse, ingen ser forskjell allikevel på det lille tøystykket ;-)

Skrevet

hahaha nå lo gubben og jeg godt her, ingen kropp kler stringbikini, det ser harry ut uansett.

Og det er stor forskjell på string og tanga!

Skrevet

Ingen har kropp til å gå sånn. Stringtruser gir kroppen stygge proporsjoner, akkurat som badedrakter med ekstemt høy hofteskjæring (a la Baywatch). Selv den flotteste kropp ser deformert og rar ut i sånne klær.

Og selvsagt tror man at man er deilig når man kler seg i så lite stoff som overhodet mulig. Det er det samme som å skrike ut: "Jeg er deilig, se på meg!" Og alle som ser deg tenker at det er det du gjør. Mine mannlige venner flirer av jenter i stringbikini, fordi det er så åpenbart hvorfor hun har valgt å kle seg slik.

Skrevet

Change har mye string.

Skrevet

Gubben din hadde nok likt og se deg i noe annet enn slitne bestemor truser og utvaska sloggi/thai truser... Er jo helt umulig og få noen saklige svar her inne..er det bare usikre lubbne dvaske mødre her inne? HI

Skrevet

Synes du har fått saklige svar, jeg. String er stygt, selv på den mest veldreide kropp.

Skrevet

Takk det skal jeg sjekke ut. Flere?

Skrevet

Dette var ikke et innlegg om string/tanga bikini er stygt eller ei, men det er jo tyelig det er det det har snudd om til her! Så svar på spørsmålet ditt : Jo det er usakelig.. HI

Skrevet

Ok så alternativet til string er sloggi?? og thai truser er faktisk det samme som tanga truser.... Nå lo vi enda mer og lurer fælt på hva slags menneske du er ;-) Hehe du må jo være super harry.

Gubben er veldig fornøyd med undertøyet mitt :-)

Skrevet

Ja, du lyser jo av saklighet selv, slike svar om du gir!

Skrevet

Thai truser er jo truser med veldig høyt liv. Om du og gubben ler gir jeg blanke faen i..dårlig humor gitt. Men nei jeg anser ikke meg selv som harry.

Skrevet

Jeg svarer bare på det andre sier, er jo INGEN her som har kunnet gitt meg et saklig svar her uten om en. Folk som bare slenger ut om hvor harry det er ol er utrolig provoserende. Er helt utrolig at det faktiskt er mødre her inne som klarer og lire ut av seg teite kommentarer om hvor harry ting ser ut osv.. VOKS OPP

Skrevet

hehe vi er nok ikke de eneste som ler bak ryggen din på stranda i sommer ;-) Samme om humoren er god eller dårlig, vi ler godt ihvertfall

Skrevet

Eg er lubben og dvask - dog ikkje spesielt usikker, kanskje..

Eg ville vore mykje meir misunneleg på den flotte kroppen din om eg såg deg i vanleg bikini, tankini eller kanskje i ei kul, klassisk badedrakt, enn om du sprada rundt i stringbikini som er noko av det jævligaste eg ser. Om du har mykje å fare med kroppsmessig og du ynskjer å vise det fram - kle deg med stil. Då blir du så fin, skal du sjå!

Skrevet

Så le da, er ingenting i veien med og ha god selvtillit, noe som tydeligvis er mangel vare hos deg siden du må rakke ned..

Skrevet

Jepp. Hopp i tidsmaskinen din, og reis tilbake til 1993!!

Skrevet

Tegn på dårlig selvtilit, kombinert med sisste mote. Mange med dårlig selvtilit må kun ha sisste mote og rakke ned på andre for og føle seg bedre og ovenpå.. Jeg trenger ikke og føle massen jeg :) Sier ikke at alle som går i sisste moe har dårlig selvtilit, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg går i hva jeg vil og bryr meg ikke om det var inn i 1993, eller sooo last year assa..

Skrevet

Og nå entret jammen meg dib "politiet" også innom...

• 2 år senere...
Skrevet

Satt og googlet etter det selv nå. Ser du posta dette i 2011 :P

Det som er harry, er å kalle kjæresten gubben unless dere er 60-70år og vis dere er 60-70 så skjønner jeg hvorfor du syns det er harry i gå i tanga bikini..

Skrevet

Jeg personlig håper at mannen vil gå med Borat - badedrakta jeg har kjøpt til ham. Sexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...