Gå til innhold

Har lyst på et firbeint familiemedlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men en liten hund eller en katt?

Tenker at det kanskje er enklest med en hund, som kan tas med i bilen på sommerferier og sånt. Vi er ikke en familie som tar fly til varmere strøk, men heller en familie som leier hytte nær en familiepark.

Samtidig så spørs det jo hva som passer best inn hos oss da.

Småbarn i hus kommer det til å være et par år framover, da vi har en 2 åring og prøver på en til.

Triller jo tur hver dag, så en liten hund hadde jeg fint kunne tatt med på turen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikkje er jo greit!

katter syns folk det er best du holder de innendørs, og ikke så enkelt når du skal på ferie osv..

Skrevet

vel, det er veldig-les VELDIG stor forskjell på hund og katt.

En hund krever en MASSE, en katt klarer seg selv stort sett, bare den har kattedo, mat, vann og kos.

En hund skal trenes, tures flere ganger pr dag, aktiviseres og ikke stues inn i en hytte imens dere koser dere i en park.

beklager at jeg er litt krass, ikke meningen.

Skrevet

Jeg ville gått for Shi Tzu, rolig herlig gemytt, og helt nydelige.

Går godt sammen med små barn.

Mye pelsstell om du ønsker å ha den lang, men kan klippes ned for minst mulig jobb.

Trenger lite mosjon, men er veldig glad for å være med på tur.

Skrevet

Vi har skaffet oss en liten korthåret kanindachstispe, og det er helt herlig! Vi går turer, jobber litt med klikkertrening, koser og duller med den nydelige hunden. Og hun blir ikke stor. I tillegg har hun et utrolig godt gemytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...