Gå til innhold

Klagemuren


studinen

Anbefalte innlegg

Ikveld har jeg støggvondt i føttene, skikkelig halsbrann, holder på å gå av i ryggen og kynnere. Trivelig tirsdagskveld...Tror jeg går å legger meg så en ny og forhåpentligvis bedre dag kan få starte:)

Er kjempelykkelig og gleder oss, men måtte få det ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg ufattelig godt!!! Jeg er kvalm hver morgen nå, og syns det er kjempe slitsomt og ikke minst irriterende!!! Bruker omtrent de 5 første timene på dagen til å komme meg gjennom kvalme, tretthet og mat. Håper det begynner å nærme seg slutten!! Også mye kynnere og vonder i ryggen, men tar heller det en å være kvalm... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, savner å være sprek! Kroppen, spesielt bekken, verker sånn at det meste er vondt. Og brenner opp av halsbrann. Det er tungt nå! Godt å få det ut, ja! ;o)

 

Men så er det heldigvis så verdt det! Og jeg nekter å gå over tiden denne gangen også! Da blir det en intens joggetur på hele 2 km i timen, eller noe for å få ut babyen! Ha ha, hadde vært et syn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bare nå mot slutten nei. Men jeg husker sist svangerskap slet jeg ille meg halsbrann. Da hadde jeg gavisgon eller noe sånt flytende i en flaske på nattbordet. Smakte jævlig, men hjalp!! OG så husker jeg at jeg drakk melk eller milkshake det hjalp også. Så prøv det mot halsbrann jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...