Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg er nå 38 uker gravid, hodet til barnet har festet seg, og han ligger visstnok godt nedi. I det siste har han noen ganger beveget seg sånn at jeg kjenner det laaangt nedi, nesten helt ytterst, både i endetarmen, mellomkjøttet og nesten ytterst i skjeden. Det kjennes ihvertfall sånn ut. Flere som har hatt det sånn? Og, hvordan var fødselen? (Det kjennes liksom ut som om han er "rett innenfor".
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 jepp, og såvidt jeg vet, det er normalt. fødselen har nok ingen sammenheng med hvordan det føles i uke 38, ingen fødsler er like. Jeg hadde en tøff og veldig lang fødsel som nesten endte i hastekeisersnitt. De fikk det til med ørten leger, saks, kopp og masse jobb. Hun lå godt plassert i bekkenet uker før fødsel, det var ingen tegn på at ting ikke var helt som de skulle..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Oi! Hvor stor var hun? Og har du smalt bekken? HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 jeg har ikke smalt bekken, og hun var bare 3,4 kg. hun satt visst fast i bekkenet med hodet på "skakke" i noen timer, uten at de merket det. Hadde rier som pokker men uten fremgang inntil de fant det ut. Da var hun jo så hoven i hodet at det var rett før det ble snitt snitt.. stakkars hun så ut som en colaboks når hun kom ut til slutt. Men du må ikke bekymre deg for deg og din baby det går bra, nedpress kjenner de fleste i den lille tiden mot fødsel. Det kjennes litt ut som om alt skal "ramle" ut der nede, spes om man kjører bil på en humpete vei, reiser seg fort ol.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Hehe, hadde det sånn jeg og gitt. Og leste om mange her inne som hadde det på samme vise. Kjentes liksom ut som om hodet lå midt mellom beina og ville ut? Trodde han lå og bokset med knyttnevene sine nedover.. Hadde det for meg at om jeg stakk hånden innefor så ville jeg kjenne hodet!! Men min fødsel varte i bare 2 1/2 time, babyen var neste 4000g og jeg revna ikke i det hele tatt. Så det har nok ikke mye å si for fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå