Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 hva hadde du gjort hvis du så noen sette ungen på fanget til passasjeren i bilen(to seter bil) og kjørt avgårde?? og at dette skjedde gang på gang?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg hadde skrevet opp reg.nr på bilen og mulig adresse, og ringt anonymt til politiet. Fjotteri, som kan drepe et uskyldig barn. Det trenger ikke være dem som kræsjer, de kan jo bli påkjørt bakfra. Bye bye barn..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Enig med 22:39!! Meld i fra, du gjør dem faktisk en tjeneste!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Uff, og hakket værre er det at de ofte tar sikkerhetsselen over seg sjøl OG barnet, så hvis det blir en bråstopp blir barnet knust mellom selen og den voksne.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 takk:) ja dette skal ikke gå lenger enn det har gjort. takk for svarene. nå vet jeg at jeg ikke er alene om avgjørelsen som er tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå